هفته دوم لیگ ملتهای والیبال در حالی آغاز شد که تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود در اورلئان فرانسه به مصاف میزبان رفت و با وجود نمایش درخشان و شانس پیروزی، در نهایت ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.
خروسهای اروپا در ست دوم و چهارم این دیدار ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ مغلوب مردان ایران شدند، اما در ستهای اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند.
با این نتیجه ایران صاحب یک امتیاز شد و فرانسه نیز با ۲ امتیاز، تا چهار پله صعود در جدول لیگ ملتها را تجربه کرد.
تیم ملی کشورمان در دومین بازی خود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف آمریکا میرود.