یسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل نوشت: «فرمانده نیروی قدس، قاآنی، این روزها مدام اسرائیل را تهدید میکند. به نظر میرسد نقش یک جاسوس و خائن خیلی بیشتر از این ژستهای مضحکِ تهدید به او میآید. در هر صورت اگر جمهوری اسلامی به اسرائیل حمله کند، بزرگترین اشتباه خود را مرتکب خواهد شد.
وی افزود:نه هرمز به آنها کمک خواهد کرد و نه حمله به غیرنظامیان، هیچ چیز ما را متوقف نخواهند کرد؛ نیروهای ما آمادهاند تا کار را به پایان برسانند.»
