محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما بهخاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهمنامه، مطابق بند ۱۳، پیش از اجرای بندهای ۱.۴، ۵.۱۰ و ۱۱، هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.»ر