پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۱۰۵۳۶۸۴
۱۸:۲۲
۱۴۰۵/۰۴/۰۶

عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است

سید عباس عراقچی
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی تاکید کرد که ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است.
۱۸:۲۲
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
به گزارش آفتاب نیوز،

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در پیامی به آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت نوشت: تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و حملات علیه غیرنظامیان یادآور همان منطق خطرناکی است که در حمایت از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم ایران وجود داشت.

وی تاکید کرد: ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر، استفاده از این سلاح‌ها را در هر شرایطی محکوم می‌کند و پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است.

عراقچی گفت:  پیگیری حقوق قربانیان سردشت و سایر جنایات جنگی در مجامع بین‌المللی ادامه خواهد یافت و عاملان این جنایات باید پاسخگو باشند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha