کد خبر: ۱۰۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴

علی کریمی باز هم با مدیرانش درافتاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی کریمی در وب سایت شخصی‌اش لابلای گفت‌و گویی درباره بازی امروز تیمش مقابل استقلال، مدعی شد اگر مهریزی مدیرعامل استیل آذین می‌ماند او راحت‌تر می‌توانست در مورد قهرمانی در لیگ برتر حرف بزند 

علی کریمی، پرآوازه‌ترین ستاره تیم فوتبال استیل آذین، آشکارا نارضایتی‌اش از تغییر مدیریت در این باشگاه و حضور مصطفی آجورلو به جای مهریزی را نشان داد.
 
کریمی در وب سایت شخصی‌اش لابلای گفت‌و گویی درباره بازی امروز تیمش مقابل استقلال، مدعی شد اگر مهریزی مدیرعامل استیل آذین می‌ماند او راحت‌تر می‌توانست در مورد قهرمانی در لیگ برتر حرف بزند.
 
وی گفت که الان زود است در این مورد صحبت کرد اگر مدیریت آقای مهریزی بود شاید می شد حرفی زد اما الان چیزی مشخص نیست. 

کریمی پیش از این هم اعتراضش را به سیاست‌های مصطفی آجورلو، که اواخر فصل گذشته به جای مهریزی مدیرعامل شد، نشان داده بود.

او پس از آنکه مجبور شد به دلیل کمبود مدافع در دو بازی، پستش را تغییر دهد و از حمله به دفاع برود، گفت: این مشکل را بارها به آقایان تذکر داده بودم. هر چقدر گفتیم که تیم دفاع ندارد، کسی گوش نداد. حالا من مجبورم بروم و در دفاع بازی کنم. 

اولین بار نیست که کریمی با مدیران تیمی که در آن بازی می‌کند، اختلاف پیدا می‌کند.

او پیش از این در مقطعی کوتاه شانس بازی در تیم ملی را به دلیل انتقاد از مدیریت علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال از دست داده بود.

دو فصل پیش هم روزهای پر تنشی را با عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس تجربه کرد و کار به جایی رسید که از این تیم جدا شد و به استیل آذین رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین