کد خبر: ۱۰۵۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸

مداح مشهور در مورد مشایی به احمدی‌نژاد هشدار داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مداح مشهور خطاب به محمود احمدی‌نژاد اگر درباره مشایی اقدام مناسبی صورت نگیرد من خودم درستش می‌کنم!
 
به گزارش افکار نیوز، سحر دیروز حاج منصور ارضی، مداح معروف در مراسم احیایی که در مسجد ارک تهران برگزار شد، با اشاره به سخنان اخیر مشایی و واکنش مراجع و علما به آن،‌اظهار داشت: از دفتر رئیس جمهور سخنانی شنیده می‌شود که اصلا در شان رئیس جمهور نیست.
 
وی در ادامه افزود: این موجود در دولت عین... است و باید فکری به حالش کرد.
 
این مداح مشهور همچنین به ذکر یک حکایت پرداخت و گفت: «یک روز یک فرد ضد اسلام به یکی از عاقد‌ها که در حال خواندن خطبه عقد بود گفت: با چهارتا کلمه مانند "انکحت" و زوجت"دو نفر به هم محرم می‌شوند؟ اینها همه حرف است و حرف هم که اثر ندارد! فرد عاقد رو به آن شخص کرد و زبان به فحاشی باز کرد که ای مادر فلان! و خواهر فلان! فرد ضد اسلام با عصبانیت به عاقد گفت که چرا فحش می‌دهی و این چه صحبت‌هایی است که می‌کنی؟ عاقد هم که رند بود گفت: این‌ها همه حرف است و حرف هم که اثر ندارد!!!» 

مداح شب‌های مسجد ارک در ادامه با اشاره به این حکایت و سخنان مشایی تصریح کرد: حالا مشایی هم می‌گوید این‌ها همه حرف است و اثر ندارد من هم .... وی در پایان با هشداری به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: اگر پیرامون این شخص عمل مناسبی صورت نگیرد من خودم درستش می‌کنم!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین