کد خبر: ۱۰۵۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷
قنبری، سخنگوی فراکسیون خط امام(ره):

اظهارات آیت‌الله جنتی از طریق دستگاه قضایی پی‌گیری می‌شود

دولت حق مجبور کردن کارکنان به انتقال از تهران را ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) در اولین جلسه این فراکسیون پس از تعطیلات مجلس که عصر دیروز برگزار شد، درباره حمله به مراسم مرحوم ططری و پیگیری سخنان آیت‌الله جنتی در مورد اعطای یک میلیارد دلار از سوی آمریکا به برخی شخصیت‌ها در کشور برای منقرض کردن نظام، بحث‌و بررسی شد. 

داریوش قنبری، نماینده ایلام، درباره جلسه دیروز فراکسیون خط امام(ره) گفت: در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار امیدواری شد که از فیوضات این ماه کمال استفاده به عمل آمده و تقوای سیاسی در میان مخالفین سیاسی کشور گسترش پیدا کند. 

وی افزود: در این جلسه همچنین یاد و خاطره مرحوم ططری نماینده فقید کرمانشاه گرامی داشته شد و از اینکه عده‌ای خودسر مانع از برگزاری مراسم ختم ایشان شدند، ابراز تاسف شد. 

قنبری اضافه کرد: راجع به پرداخت پول از کشورهای خارجی به برخی شخصیت‌های سیاسی کشور قرار بر پیگیری موضوع از طریق قوه قضاییه گردید. 

به گفته سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس، اختلاف به‌وجود آمده میان احمدی‌نژاد و اصول‌گرایان بر سر اظهارات مشایی نیز در این جلسه بررسی شد و نظر فراکسیون این بود که این مسائل با توجه به ناکارآمدی دولت در انجام وظایف خویش در عرصه‌های مختلف مطرح می‌شود. در حقیقت پرداختن دولت به مسائل این چنینی برای انحراف اذهان عمومی از توجه به مشکلات واقعی کشور و ضعف دولت به‌ویژه در زمینه اشتغال، تورم و کاهش نرخ رشداقتصادی است. 

نماینده ایلام خاطرنشان کرد که در پایان جلسه نیز راجع به نقل و انتقال کارکنان دولت به شهرستان‌ها، اعضای فراکسیون با اشاره به قانون اساسی یادآور شدند که دولت حق مجبور کردن کارکنان به انتقال از تهران را ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین