کد خبر: ۱۰۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۳
رئيس اداره بازرگاني شهرستان ورامين گفت:

قيمت گذاري مناسب اجناس مهمترين عمل جلوگيري از هرج و مرج در بازار است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داود قربانيان در گفتگو با خبرنگار آفتاب در ورامين اظهار داشت : با توجه به فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ، امکان افزايش قيمت برخي از کالاهاي اساسي وجود دارد که بايد با نظارت و دقت بيشتر از اين امر جلوگيري به عمل آورد . 

وي افزود : يکي از مهمترين برنامه هايي که در دست اقدام اين اداره مي باشد ، قيمت گذاري خدمات و کالاهايي است که در شهرستان به شهروندان ارائه مي گردد که تحقق اين امر باعث ثبات قيمت و يکي از مهمترين راه هاي جلوگيري از ايجاد هرج و مرج در بازار مي شود . 

وي اظهار داشت : دست يابي به اين امر يکي از مهمترين زمينه هاي اجراي طرح عظيم هدفمندي يارانه ها نيز مي باشد . 

وي در خصوص طرح نظارت بر توزيع و عرضه مواد غذايي و خدمات در ماه مبارک رمضان گفت : تمرکز اصلي اداره بازرگاني شهرستان ورامين در طول اجراي اين طرح بر روي عرضه کالاهايي نظير گوشت ، مرغ ، قند و شکر و ساير اقلام خوراکي مي باشد که بيشترين مصرف را در طول ماه مبارک رمضان دارد.
قربانيان افزود : بازرسان اداره بازرگاني و مجامع امور صنفي شهرستان ورامين با حضور مستمر در بازارهاي اصلي شهرستان بر نحوه و ميزان مواد عرضه شده نظارت دقيق خواهند داشت . 

وي افزود : با هماهنگي هاي به عمل آمده با اتحاديه تعاوني هاي روستايي ، نمايشگاه هاي عرضه موردي مايحتاج عمومي روستائيان نيز در مناطق مختلف شهرستان برپا خواهد شد تا اين افراد نيز بتوانند مايحتاج خود را با قيمت مناسب تهيه نمايند . 

وي اظهار اميدواري کرد در سايه توجه کسبه و نيز همکاري با بازرسان اداره بازرگاني مشکلي در بازار عرضه کالاي شهرستان بوجود نيايد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین