کد خبر: ۱۰۵۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۶

واگذاري اراضي شهرک صنعتي بخش قرچك

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بخشدار قرچک از توابع شهرستان ورامين گفت :‌ اراضي شهرک صنعتي اين بخش واگذار مي شود .

عين الله تاجيک بخشدار بخش قرچك در گفتگو با خبرنگار آفتاب در ورامين اظهار داشت : با توجه به برنامه ريزي مدير عامل شهرک هاي صنعتي ، اين واگذاري در سه ماهه چهارم سال جاري به صاحبان صنايع و متقاضيان احداث و استقرار در اين شهرک آغاز خواهد شد . 

وي افزود : پيش بيني هاي صورت گرفته در خصوص استقرار صنايع در اين شهرک ، امکان استقرار يک هزار و 600 واحد صنعتي با امکان ايجاد 20 تا 30 هزار فرصت شغلي را فراهم کرده است که اين امر مي تواند در جذب نيروهاي شهر قرچک نقش مهمي را ايفا نمايد . 

تاجيک تصريح کرد : با توجه به نزديکي شهرک صنعتي قرچک به شهر تهران و همجواري با راه آهن سراسري تهران – مشهد پيش بيني مي شود که استقبال خوبي از سوي صاحبان صنايع جهت استقرار در اين شهرک صورت گيرد . 

وي صنايع مجاز به استقرار در اين شهرک يک هزار و 8 هکتاري را صنايع غذايي ، داروسازي ، الکترونيک و ديگر صنايع غيرآلاينده اعلام کرد . 

تاجيک اظهار داشت : با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته با شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقي استان تهران ، امکان هدايت بخشي از فاضلاب شهر 

قرچک به اين شهرک جهت تصفيه و استفاده در کشاورزي فراهم شده است . 

وي گفت : با راه اندازي هرچه سريعتر اين شهرک و استقرار صنايع ، اميدورايم شاهد رشد و بالندگي هرچه بيشتر شهر قرچک و رفع معضل بيکاري در اين شهر باشيم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین