کد خبر: ۱۰۵۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۱
نماينده تفرش در گفت‌و گو با آفتاب:

تولید در بخش صنایع نساجی ورشکست شده است

چه كسانی در واردات بی‌رويه به كشور نفع می‌برند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس سیاسی: بهمن اخوان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب با اشاره مشکلات به‌وجود آمده در صنعت نساجی به علت واردات بی‌‌رویه نخ و پوشاک و پارجه به کشور، گفت: معلوم نیست در این کشور چه کسی باید پاسخ‌گوی افت تولید و ورشکستی صنایع کشور باشد.

نماینده تفرش گفت: کارگران صنایع نساجی بیکار شده‌اند و تولید در این بخش به ورشکستگی رسیده است اما مسئولان توجه لازم را ندارند و واردات محصولات نساجی همچنان بی‌حساب به کشور سرازیر می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن یادآور شد: باید دید نفع چه کسانی در افزایش بی‌رویه و بی‌حساب واردات به کشور است که منافع ملی را بی‌اعتنا شده‌اند.

اخوان گفت: این وضع نمی‌تواند بیش از این ادامه یابد وقتی مسئولان خود متوجه مسئولیت‌های‌شان نیستند مجلس ناچاراست که باتحت فشار قرارددادن آن‌ها به وظیفه خود عمل کرده و از وزیران مربوطه توضیح بخواهد.

وی تاکید کرد: وزیران بازرگانی و صنایع 20روز فرصت دارند تا مشکل صنعت نساجی را با جلوگیری از واردات و حمایت از این بخش در داخل تقویت کنند.

اخوان گفت: در صورتی که وزیران بازرگانی و صنایع همانند گذشته به این بخش بی‌توجهی کنند باید خود را برای استیضاح در مجلس آماده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین