کد خبر: ۱۰۵۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹

کاظمی‌نژاد قهرمان المپیک شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسابقات وزنه برداری المپیک نوجوانان امروز پنجشنبه در دسته سنگین وزن (84+ کیلوگرم) پیگیری شد. در این رقابت که در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی توپایو برگزار شد، علیرضا کاظمی‌نژاد همپای دیگر وزنه برداران سنگین وزن جهان وزنه زد.

علیرضا کاظمی‌نژاد به ترتیب با مهار وزنه‌های 155 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 196 کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع 351 عنوان قهرمانی و مدال طلای وزن 84+ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری المپیک نوجوانان را از آن خود کرد.
 
در این وزن گور میناسیان از ارمنستان با مهار وزنه‌های 160 و 190 کیلوگرم در حرکات یک ضرب و دو ضرب عنوان دوم را از آن خود کرد و حسن محمد از مصر با بالای سر بردن وزنه‌های 150 و 180 کیلوگرم در حرکات یک ضرب‌و دو ضرب سوم شد.

داور اول مسابقه وزنه‌برداران سنگین وزن حسن شورانیان از کشورمان بود. این داور که از فدراسیون وزنه برداری کنار گذاشته است، فرصت قضاوت در مقابل ژاک روگ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری را پیدا کرد.

پیش از این کاروان ورزشی کشورمان در نخستین المپیک نوجوانان به یک مدال طلا (کاوه رضایی - تکواندو)، دو مدال نقره (محمد سلیمانی - تکواندو و مهران شیخی - کشتی آزاد) و یک مدال برنز (یوسف قادریان - کشتی فرنگی) دست یافته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
0
شما چون در المپیک کم آورده اید، می خواهید مسابقات جوانان را که هیچ ربطی به امپیک ندارد به المپیک وصل کند تا کمی به مردم امید تزریق کنید!!!! .......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین