کد خبر: ۱۰۵۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۲

سبحانی‌نیا: امیدوارم فرمایشات رهبری در دولت تاثیر بگذارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در دیداربا کارگزاران نظام از سوی مسئولان قوای سه‌گانه شد.

حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابوردر گفت‌و گو با خانه ملت، با اشاره به سخنان روز چهارشنبه مقام معظم رهبری در میان کارگزاران نظام که در آن دیدارایشان بر وحدت و همدلی میان مسئولان تاکید کردند، خاطرنشان ساخت: فرمایشات رهبری در این دیدار منشور جامعی از مسائل داخلی و خارجی و توانمندی‌های نظام بود که در این مقطع از انقلاب اسلامی در عمل باید نصب‌‌العین همه کارگزاران نظام و قوای سه‌گانه قرار گیرد.

نماینده نیشابور در ادامه با جامع و کامل توصیف کردن سخنان مقام معظم رهبری در دیداربا کارگزاران نظام، خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی سخنان ایشان در عرصه داخلی تاکید بر وحدت و همدلی میان مسئولان نظام بود که آن‌را یک فریضه واجب دانسته و تعمد در مخالفت با آن‌را بخصوص در سطوح بالا خلاف شرع بیان کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اظهار اینکه تاکید رهبری انقلاب بر وحدت و همدلی مسئولان، نشان دهنده اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه است، خاطرنشان کرد: این سخنان امروز در حالی از اهمیت بالایی برخوردار است که یک جبهه منسجم ضد استعماری علیه جمهوری اسلامی برای براندازی و یا زمین‌گیر کردن آن شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه قدرت های استعماری با همه ابزارهایی که در اختیار دارند تلاش می‌کنند علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند، تصریح کرد: در چنین شرایطی عقل و شرع حکم می کند هر کاری که در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی باشد، انجام شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان براین اساس یکی از راه های اصلی تقویت نظام جمهوری اسلامی را همگرایی و وحدت میان مسئولان عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، وحدت یکی امری واجب بین مسئولان بوده و تعمد در آن خلاف شرع است.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: امیدواریم در این شرایط همه مسئولان ارشد نظام با نصب العین قرار دادن سخنان رهبری در مسیر سازندگی و اهداف بلند نظام گام بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین با اشاره به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری که اختلاف نظرمیان دولت و مجلس را فاجعه ندانسته بودند، خاطرنشان کرد: معظم‌له اختلاف نظرهای کارشناسی را مثبت تلقی کرده، ولی مواردی را که به سرعت پیشرفت دستیابی به اهداف نظام، آسیب وارد می کند را صحیح ندانستند.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: امیدواریم این فرمایشات رهبری در دولت این تاثیر را بگذارد که به قوانین مصوب مجلس عمل کند و در قوه مقننه هم این تاثیر را بگذارد که اگر گیری در قوانین وجود دارد، آنرا رفع کند.

نماینده نیشابور در پایان، خاطرنشان کرد: اگر قوای سه گانه به فرمایشات رهبری به شکل مشترک عمل کنند، دست‌یابی به اهداف انقلاب میسر شده و موفق خواهیم شد از تهدیدها به سلامت عبور کرده و به اهداف سند چشم‌انداز برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین