کد خبر: ۱۰۶۰۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۲
طنز

پشت‌پرده ماجرای موتورسواران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - (وبلاگ شهرام شکیبا): ساعت 10 و 35 دقیقه صبح روز پنج‌شنبه دو پیک موتوری که خیلی هم عجله داشتند، در خط ویژه اتوبوس خیابان جمهوری حدفاصل چهارراه مخبرالدوله و بهارستان، شاخ‌به‌شاخ به هم خوردند و پیشانی این یکی و زانوی آن یکی خراش برداشت. 

حالا با هم روایت‌های گوناگون برخی رسانه‌های چپ و راست و میانه و معاند و موافق و مخالف و مخافق و این‌ور آبی و آن‌ور آبی و رسمی و غیررسمی را بررسی می‌کنیم.

رجانیوز: بار دیگر دست پلید فتنه که از حلقوم فریب‌خوردگان بیرون آمده بود، خون پاک دو برادر موتورسوار را بر خاک ریخت.

الف: دعوت‌کنندگان خوانندگان لس‌آنجلسی برای انحراف اذهان عمومی از مراحل بررسی صحت مدارک دانشگاهی‌شان، دو نفر از بررسی‌کنندگان را با سبعیت به خاک و خون کشیدند.

کلمه: تاوان خون دو دانشجوی معترض کشته شده با کیست؟ این دو جوان مگر چه مطالبه‌ای داشتند که باید این‌چنین داستان زندگی‌شان با مرگ پایان یابد؟

خبرآنلاین: گویا دو جوان یا کمتر یا بیشتر در حادثه‌ای طبیعی یا ساختگی در یکی از کوچه‌ها یا خیابان‌های تهران با موتور یا بی‌موتور تصادف کرده‌اند یا نکرده‌اند و در این جریان کشته شده‌اند یا نشده‌اند.

U313: یکی دیگر از علائم ظهور شکل گرفت. با توجه به اینکه فتنه خیابان جمهوری صورت پذیرفت و به زودی زلزله هم می‌آید، لذا سفیانی آمده، نفس زکیه اول شهید شده، شعیب بن‌صالح کار خود را آغاز کرده، عن‌قریب دجال یک چشم با خرش هم از راه می‌رسد.

هاآرتص: رژیم ایران دو نفر از یهودیان را در وسط خیابان زنده زنده سوزاند.

VOA: دو زن بی‌گناه متهم به زنای محصنه در تهران دیروز به جای سنگسار با شیوه‌ای جدید توسط دو موتورسوار که از روی سر آنها رد می‌شدند، جلوی چشم مردم کشته شدند.

جرس: تجمع اعتراض‌آمیز سبزها در خیابان جمهوری با حمله موتورسواران به صحنه‌ای خونبار تبدیل شد.

فارس‌نیوز: همانطور که در فایل تصویری فوق مشاهده می‌کنید، میرحسین موسوی و مهدی کروبی شخصاً با چوب توی سر موتورسواران حزب‌الله زده‌اند تا بار دیگر خاتمی فتنه نماید.

BBC: همکار گزارشگر ما از فرانسه گزارش می‌دهد که در خیابان آزادی تهران دو تریلی حامل مواد سوختی غیرمجاز با دو موتورسوار تصادف کرده‌اند.

***

... و همه اینها در زمانی اتفاق افتاد که گوشت کیلویی 19000 تومان و نان دانه‌ای 250 تومان بود. موتورسوارها عجله داشتند تا بیشتر کار کنند شاید بعد از ماه‌ها سفره‌شان رنگ آبگوشت را هم ببیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین