کد خبر: ۱۰۶۱۶۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
طنز

مملکت امروز از هر چیز دیگری بیشتر به این صندلی نیاز دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - (وبلاگ شهرام شکیبا): دیروز یک خبر دیدم در بخش جامعه «خبرآنلاین» در باب یک اختراع بسیار بسیار مهم برای بشریت. 

اختراع یک صندلی برای درمان افسردگی به نام «صندلی شادی» این صندلی را یک دانشجوی تایوانی در اسکاتلند ساخته است و از قرار معلوم یک طوری است که این صندلی مذکور که هرکس روی آن بنشیند، فی‌الفور شاد می‌شود. یعنی اگر آدم پدرمرده را روی آن بنشانی و صندلی را بزنی به برق، آناً طرف بشکن می‌زند و قاسم‌آبادی یا باباکرم یا دست‌کم به شیوه شاطری حرکات موزون می‌نماید.

امیدوارم هرچه سریع‌تر این صندلی به ایران بیاید. حالا فرض کنید عوض صندلی‌های الانی، در تاکسی و مترو و اتوبوس‌های عادی و BRT از این صندلی‌ها استفاده شود. چه‌ها که نمی‌شود.

طرف مربی فوتبال است، تیمش 4 بر هیچ عقب افتاده، خون خونش را می‌خورد، ولی روی نیمکت یک صندلی شادی نصب کرده‌اند. آقای مربی را می‌نشانند روی آن، غش‌غش می‌خندد. بعد در مصاحبه مطبوعاتی روی آن صندلی می‌نشیند و از بازیکنان تیم حریف که 4 گل به آنها زده‌اند و داور که پنالتی‌های تیمش را نگرفته و یک گل را هم اشتباه سوت زده تشکر می‌کند. طرفداران تیم بازنده هم در اتوبوس‌های مجهز به صندلی شادی از استادیوم تا مقصد دست می‌زنند و هورا می‌کشند.

عرض نکردم مملکت امروز از هر چیز دیگری بیشتر به این صندلی نیاز دارد. اگر این صندلی‌ها زودتر به ایران آمده بود، درگیری‌های بعد از انتخابات هم پیش نمی‌آمد و چرخ سیاست طور دیگری می‌چرخید. تصور و تصویر مباحث بعد از انتخابات با وجود صندلی‌های شادی با خودتان. مسئولیت دارد، بنده از پسش برنمی‌آیم. یک وقت اشتباهی عوض صندلی شادی روی یک صندلی دیگری می‌نشینم که آدم رویش طور دیگری حرف می‌زند و به کنه همه حقایق اشاره می‌کند.

اصلاً چرا هر روز من باید بنویسم؟ امروز بنده فقط طرفین مناظره‌ها را می‌نویسم شما خودتان فرض کنید که اگر روی صندلی شادی بنشینند و با هم مناظره کنند چه اتفاقاتی صورت می‌گیرد. این بار شما هستید که مطلب من را کامل می‌کنید.

محمد مایلی‌کهن- علی دایی

علی مطهری- مهدی کوچک‌زاده

عادل فردوسی‌پور - محمد آخوندی

محمدمهدی عسگرپور - جواد شمقدری

فرزاد حسنی - سردار رادان

صادق محصولی - مصطفی تاج‌زاده

حسین شریعتمداری - مصطفی کواکبیان

احمد مسجدجامعی - حسین صفارهرندی

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای- علی یونسی

حبیب‌الله کاشانی - علیرضا معزی

سیداحمد خاتمی - سیدمحمد خاتمی

محمد یزدی - اکبر هاشمی‌رفسنجانی

علیرضا زاکانی - سعید مرتضوی

عباس کیارستمی - مسعود فراستی

مهدی کروبی - محمود احمدی‌نژاد

محمد پورنجاتی - غلامعلی حدادعادل

حسین رضازاده - شاهین نصیری‌نیا

شهرام شکیبا - اسفندیار رحیم‌مشایی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین