کد خبر: ۱۰۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸
افتخاری، عضو هیات رییسه كمیسیون آموزش:

مهم‌ترین رسالت وزرای آموزش و پرورش، اجرای قانون حذف كنكور است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این‌كه قانون حذف كنكور باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود، گفت: مهم‌ترین رسالت وزرای آموزش و پرورش و علوم در سال تحصیلی جدید تدوین راه‌كارهای مناسب جهت اجرای قانون حذف كنكور است.

‌درباره اولویت‌های سال تحصیلی جدید در وزرات علوم و آموزش و پرورش تصریح كرد: آموزش و پرورش باید در راستای تحقق تغییر و تحول بنیادین تلاش كند، توجه به نقشه جامع علمی كشور و مباحث فرهنگی هم باید كاملا مورد توجه آموزش عالی باشد.

عضو هیأت رییسه كمیسیون آموزش و تحقیقات تاكید كرد: توجه به ترویج و توسعه قرآن در میان دانش آموزان و دانشجویان اولویت حائز اهمیت دیگری است كه وزاری علوم و آموزش و پرورش باید در سال تحصیلی جدید آن را مورد توجه قرار دهند، این وزرا در تدوین كتب و انتخاب افراد برای توسعه و ترویج قرآن رسالت سنگینی بر عهده دارند.

افتخاری در خاتمه خاطرنشان كرد: توجه به عفاف و حجاب هم اولویت بسیار مهم در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم است، این وزرا باید در سال تحصیلی جدید كاری كنند كه موضوع عفاف و حجاب برای مخاطبان‌شان تبیین شود، ضمن این‌كه وزارتین علوم و آموزش و پرورش باید در راستای تحقق قانون عفاف و حجاب كه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده، تلاش كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین