کد خبر: ۱۰۶۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷
با شکایت معاون اول رئیس‌جمهوری؛

نادران به دادگاه احضار شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با شکایت محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری، الیاس نادران تاکنون حداقل دو بار در دادسرای کارکنان دولت حاضر شده است. 

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاین، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری با اتهام نشر اکاذیب و افترا از الیاس نادران نماینده تهران شکایت کرده است که در همین راستا پرونده‌ای در شعبه 6 کارکنان دولت گشوده شده است. 

نادران تاکنون حداقل دو بار برای توضیحات به دادسرا احضار شده است. 

معاون اول رئیس‌جمهوری در شکایت خود عنوان داشته که اینجانب از عنوان دکترا برای خود استفاده نکرده و آنچه نادران در این زمینه می‌گوید کذب است. 

الیاس نادران تاکید دارد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جهموری بدون آنکه مدرک دکترا داشته باشد از عنوان دکتر برای خود استفاده کرده است. 

نادران گفت: رحیمی همچنین زمانی که رئیس دیوان محاسبات کشور در زمان مجلس هفتم بود در مکاتبات اداری عنوان دکتر را برای خود استفاده می‌کرد. 

چندی پیش الیاس نادران، احمد توکلی و علیرضا زاکانی3 نماینده تهران از محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری به اتهام استفاده از عنوان جعلی و استفاده غیرقانونی از عنوان دکترا در کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کردند. 

از سوی دیگر الیاس نادران نیز از برخی از سایت‌های حامی رحیمی به دلیل انتشار برخی مطالب خلاف واقع، شکایت کرده است که پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت گشوده شده است. 

متعاقب این شکایت مسئولان این سایت‌ها به دادسرا احضار و توضیحاتی را ارائه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین