کد خبر: ۱۰۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶

احمدی‌نژاد و وزیر کشور پاکستان بر همکاری‌های امنیتی دو کشور تاکید کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در دیدار محمود احمدی‌نژاد با وزیر کشور پاکستان بر گسترش همکاری‌های امنیتی بین دو کشور برای مبارزه با تروریسم تاکید شد. 

محمود احمدی‌نژاد در دیدار رحمان ملک وزیرکشور پاکستان با تسلیت کشته شدن جمعی از مردم پاکستان به‌خاطر جاری شدن سیل اخیر در این کشور، اظهار داشت: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل یک وظیفه دینی و انسانی است و ملت ایران برای یاری رساندن به برادران خود در پاکستان آمادگی کامل دارد. 

وی روابط ایران و پاکستان را عمیق و پایدار دانست و خاطرنشان کرد: دو کشور همسایه و دارای منافع مشترک هستند که باید همکاری‌ها و مناسبات دوکشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد. 

احمدی‌نژاد گسترش همکاری‌های امنیتی بین دوکشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: دشمنان برای ایجاد ناامنی در منطقه تلاش‌های بسیاری می‌کنند که البته تحکیم و تعمیق روابط دوجانبه می‌تواند توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های آنها را خنثی کند.

رحمان ملک وزیرکشور پاکستان نیز در این دیدار باتشکراز ابراز همدردی و کمک‌های ملت ایران به سیل‌زدگان، گزارشی از خسارات ناشی از وقوع سیل در کشورش ارایه کرد و اظهار داشت: پاکستان اجازه نمی‌دهد هیچ‌گونه اقدامی علیه ایران از خاک پاکستان انجام شود. دوکشور می‌توانند با گسترش همکاری های خود در بخش امنیتی با تروریسم مبارزه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین