کد خبر: ۱۰۶۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۳

تودیع و معارفه معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم معارفه معاون سياسي فرمانداري پاكدشت برگزار شد.

این مراسم با حضور بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مقبلی فرماندار ، مديران ادارات و نهادهاي دولتي ،بخشداران و جمعی از خانواده هاي معظم و معزز شهداء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گرديد.

به گزارش خبرنگار آفتاب در پاكدشت؛ در ابتداي اين مراسم مقبلی در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر به حمایت های بی دریغ و بی شائبه مقام معظم رهبری ازدولت دهم اشاره کرد و افزود:‌دولت مردان باید با آغوش باز پذیرای خدمت گذاری باشند چرا که این دولت ، دولتی است که امر خدمت رسانی و احیاء کردن آرمان امام و رهبر انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده است .
مقبلی سهام عدالت ، هدايت مسير انقلاب به هدف اصلي، طرح شعار عدالت محوري، سفرهاي استاني، اميدواري محرومان جامعه، احياي ارزش هاي اسلامي و انقلابي و موفقيت ويژه در سياست خارجي را گوشه ای از دستاوردهاي شاخص دولت برشمرد و اجرای هدفمند کردن يارانه ها را گام بلند دولت جهت اجراي عدالت در جامعه دانست.
ایشان در ادامه به تسهیلات بنگاه های زودبازده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بنگاه های کوچک اقتصادی از نظر میزان اشتغال زایی و مدت زمان به ثمر رسیدن نتیجه بهتری نسبت به بنگاه های بزرگ دارند این تسهیلات راه گشایی بسیاری از جوانان برای رفع مشکل بیکاری است .
وی یکی از شاخص های مردم سالاری را ایجاد فضای باز سیاسی دانست و افزود: در این دولت هیچ مسئول و وزیری از سئوال و نقد نمی گریزد و این به برکت خود شهدا است و می توان از آن به عنوان یکی از بارزترین اقدامات دولت نام برد ایشان خاطر نشان کرد: انتخاب در میان جمعی از خوبان جهت تصدی معاونت سیاسی کار دشواری بود اما با بررسی برنامه پیشنهادی بهرام ستاری و تاییداستاندار،ایشان به این سمت منصوب شدند.
مقبلی بابیان اینکه مسئولیت در فرهنگ اسلامی برابربا پاسخگویی بیشتر دربرابر حق ومردم است وبارسنگینی بردوش انسان می گذارد،ایشان اظهار امیداواری کرد:معاون جدید سیاسی با استفاده از ظرفیت های شهرستان و رویکرد استاندار در جهت انجام وظایف محوله با جدیت پیش برود.
در پایان این مراسم حکم مسئولیت ستاری بعنوان معاون سیاسی امنیتی فرمانداریقرائت واز زحمات احمد نجفی با هدایا و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین