کد خبر: ۱۰۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۲

کفاشیان: علی کریمی منشوری نیست

بازیکن معتاد نداریم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ علی کفاشیان گفت: من نگفتم که مدارک مربوط به قرارداد با علی دایی محرمانه بوده است. 

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص این که گفته بود بعضی مدارک مربوط به قرارداد علی دایی با فدراسیون فوتبال نباید در اختیار علی دایی قرار می‌گرفت، اظهار کرد: من نگفته‌ام که این مدارک محرمانه بوده است چرا که در یک قرارداد، مدارک مربوط باید در دست هر دو طرف قرارداد باشد. به هر حال در قرارداد فدراسیون با دایی نیز بخشی از مدارک در دست ما و بخشی از مدارک در دست او بود. 

کفاشیان در رابطه با صحبت‌های جواد نکونام مبنی‌بر اعتیاد برخی از بازیکنان فوتبال ایران به مواد مخدر گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنانی که یک سال تمرینات زیاد و پرفشاری را پشت سر می‌گذارند، هیچ ماده مخدری مصرف کنند اما تاکنون نیز هیچ مستندی مبنی‌بر این مورد به دست ما نرسیده است و اگر مطلبی برسد، حتما باید پیگیری کنیم. 

کفاشیان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی‌بر اینکه آیا علی کریمی قرار است منشوری شود یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر این مسأله صحت ندارد. چرا که تاکنون او پرونده‌ای در کمیته انضباطی نداشته است و شکایتی هم از او وجود ندارد. 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا برخی بازیکنانی که آماده نبوده‌اند به اردوی جدید تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: در هر صورت باید مصاحبه‌های مطبوعاتی قطبی را ملاک قرار دهید و من در این مورد حرفی ندارم. 

کفاشیان در رابطه با بحث متمم‌های قرارداد فدراسیون با دایی گفت: دایی رسید را از من گرفته بود اما متمم را امضا نکرده بود و صحبت من هم همین بود. 

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد این که ابراهیمی (سرپرست اسبق تیم ملی) به فدراسیون خیانت کرده گفت: به هر حال ناهماهنگی‌هایی در این مورد انجام گرفته و سرپرست تیم ملی آن کاری را که فدراسیون بر عهده‌ی او گذاشته بود به درستی انجام نداده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین