کد خبر: ۱۰۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷

سكوت مشايی درباره جلسه با نمايندگان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مشایی گفت مسائلی را که مطرح کرده است از باب دلسوزی بوده چرا که ما باید برای نسل چهارم انقلاب تدبیری داشته باشیم.
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان گفت: ما به مشایی پیشنهاد داده‌ایم تا در جلسه مشترکی با نمایندگان حضور یابد و به ابهامات درباره مباحثی که مطرح کرده است، پاسخ دهد. 

ولی اسماعیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس، با اشاره به گفت‌و گوی نمایندگان مجلس با اسفندیار رحیم مشایی در جلسه مشترک دولت و مجلس اظهار داشت: در جلسه دولت و مجلس مشایی مسائلی را با نمایندگان مطرح کرد و گلایه‌های خود را از نمایندگان در خصوص موضع آنها نسبت به اظهارات خود ابراز داشت. 

وی افزود: مشایی گفت مسائلی را که مطرح کرده است از باب دلسوزی بوده چرا که ما باید برای نسل چهارم انقلاب تدبیری داشته باشیم. 

اسماعیلی با بیان اینکه مشایی به سؤالات کلی نمایندگان پاسخ داد ادامه داد: برخی نمایندگان از پاسخ‌های مشایی قانع می‌شدند و برخی پاسخ‌های مشایی را قانع کننده نمی‌دانستند و در نهایت هم این پرسش و پاسخ‌ها نتیجه نمی‌داد، چرا که مسائل یاد شده به صورت رسمی مطرح نمی‌شد. 

اسماعیلی در این رابطه گفت: ما به مشایی پیشنهاد داده‌ایم تا در جلسه مشترکی با نمایندگان حضور یابد و به ابهامات صاحب نظران مسائل اسلامی و همچنین نمایندگان در خصوص مباحثی که مطرح نموده است پاسخ دهد ولی از آنجایی که این پیشنهاد در حاشیه نشست دولت و مجلس مطرح شده بود، مشایی پاسخی به این پیشنهاد نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین