کد خبر: ۱۰۶۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۰

موسوی و رهنورد با محمدرضا جلائی‌پور دیدار کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با محمدرضا جلائی‌پور، مدیر پویش موج سوم که به تازگی از زندان آزاد شده است، دیدار و گفت‌و گو کردند.

در این دیدار مهندس میرحسین موسوی ضمن ابراز تاسف از ۵ ماه بازداشت محمدرضا جلائی‌پور در طول سال گذشته، گفت: یکی از نشانه‌های ملموس، مرئی و رو به‌رشدی که زیر پوست جامعه در جریان است روند ریزش تدریجی حامیان دولت و رویش بدنه جنبش است. اتفاقاتی از جنس چنین برخوردهای ناعادلانه و تاسف‌باری با جوانان نخبه، افتخارآفرین، قانون‌گرا، اخلاقی و متدین از جمله عواملی است که توجه وجدان‌های بیدار را بیشتر جلب می‌کند، سرعت این ریزش و رویش را افزایش می‌دهد و در نظام باور و مواضع مخالفان جنبش ترک‌های بیشتری ایجاد می‌کند که پس از مدتی آثار خود را در رفتار افرادی که به واسطه چنین برخوردهای کوری دچار تردید و سپس تغییر می‌شوند، نشان می‌دهد.

دکتر زهرا رهنورد نیز ضمن ابراز خرسندی از آزادی محمدرضا جلائی‌پور، گفت: متاسفانه بسیاری از این برخوردها بر اساس تصمیم‌گیری‌های روزمره انجام می‌شود.

محمدرضا جلائی‌پور، دارنده مدال طلای المپیاد ادبی و رتبه یک کنکور سراسری سال ۸۰ و دانشجوی ممتاز دانشگاه‌های تهران، لندن و آکسفورد تابستان سال گذشته نیز بازداشت شده بود و بعد از آن یک بار دیگر نیز در مراسم دعای کمیل بازداشت شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
0
0
رو قلب من نوشته مير حسين رو عشقه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین