کد خبر: ۱۰۶۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
ناجی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور:

نتایج کنکور دکتری پیام نور در 15 شهریورماه اعلام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری دانشگاه پیام‌نور در نیمه شهریورماه برای دعوت پذیرفته شدگان اولیه این آزمون به مصاحبه خبر داد.

محمدهادی امین ناجی، گفت: در سهمیه آزاد پذیرش دانشجوی دکتری دو برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه دعوت می‌شوند و در سهمیه دستیاران و مربیان علمی پیام‌نور 3 برابر ظرفیت پذیرش دعوت به مصاحبه خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام‌نور مجموع ظرفیت پذیرش دانشجو در کنکور دکتری امسال دانشگاه پیام نور را 117 نفر عنوان کرد و گفت: بیش از 6 هزار و 43 داوطلب در 28 رشته گرایش در آزمون دوره دکتری دانشگاه پیام‌نور به رقابت پرداختند.

امین ناجی در زمان برگزاری کنکور دکتری دانشگاه پیام‌نور در خصوص ظرفیت پذیرش دوره دکتری این دانشگاه، گفته بود: به طور متوسط در هر رشته گرایش 5 داوطلب پذیرش می‌شوند که از این تعداد 3 نفر سهمیه آزاد و 2 نفر سهمیه دستیاران آموزشی و کارکنان ایثارگر دانشگاه پیام‌نور هستند.

وی با اشاره به نسبت شرکت کنندگان مرد و زن در کنکور دوره دکتری دانشگاه پیام‌نور گفت: تعداد 3 هزار و 987 داوطلب مرد و تعداد 2 هزار و 56 داوطلب زن در آزمون دوره دکتری سال 89 دانشگاه پیام‌نور شرکت کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین