کد خبر: ۱۰۶۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۵

اسکنر بافت شناسی تولید شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این اسکنر بافت شناسی با کاربرد بسیار وسیع در علوم پزشکی، آزمایشگاهی و بافت شناسی امکان اسکن نمونه‌های بافت از روی لام‌هایی در ابعاد1در 3 اینچ با وضوح 7200dpi را ایجاد می‌کند.

تكنولوژی به كار رفته در اسکنر بافت شناسی Plustek Opticlab H850، امكان مشاهده و بررسی دقیق نمونه‌های آزمایشگاهی را با بزرگنمایی و وضوحی مطلوب برای كاربران فراهم ساخته است.

این اسکنر بافت شناسی با کاربرد بسیار وسیع در علوم پزشکی، آزمایشگاهی و بافت شناسی امکان اسکن نمونه‌های بافت از روی لام‌هایی در ابعاد1در 3 اینچ با وضوح 7200dpi را ایجاد می‌کند.

کاربری آسان، سرعت در اسکن نمونه‌ها، سازگاری با انواع سیستم‌های عامل، امکان ذخیره‌سازی تصاویر اسکن شده در فرمت‌های مختلف از جمله ,Tiff Pict ,Bmp,Gif، امکان ارسال تصاویر نمونه‌ها به منظور بررسی‌های بیشتر و اجماع نظرهمكاران پزشك، امکان ارایه و نمایش نمونه مورد نظردر سمینارها و کنفرانس‌های پزشکی، امکان چاپ و ثبت تصویر نمونه آزمایشگاهی در کتاب‌ها ومقاله‌های پزشکی به منظوراستفاده دانشجویان و همچنین امکان آرشیو تصاویر نمونه‌ها به منظور ایجاد سابقه و بررسی‌های آتی، از دیگر امتیازهای این اسکنر است.

اكنون اسکنر Plustek Opticlab H850 با گارانتی یك ساله مادیران در بازار ایران عرضه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین