کد خبر: ۱۰۶۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۵

وزیر ارشاد: تشکیک در آمارهای رسمی، جامعه را دچار بی‌اعتمادی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت به ویژه در بین مسئولان عالی نظام افزود: رسانه‌ها در شرایط تحریم و تهدید دشمن به ایجاد فضای وحدت کمک کنند تا دشمنان نتوانند طمعی داشته باشند.

سیدمحمد حسینی در مراسم افطاری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: دشمنان خود اعتراف می‌کنند که تحریم‌ها نمی‌تواند ایران را از پای در آورد و بیشتر بر جنگ روانی و فشار بر مردم نظر دارند تا بدین وسیله مسئولان را وادار کنند تا از مواضع خود دست بردارند اما مطبوعات می‌توانند به ایجاد انسجام و اقتدار کمک کنند.

وی به تهدیدات اخیر اسرائیل اشاره و ابراز امیدواری کرد: مراسم روز قدس امسال با شکوه بیشتری برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا همگان با ظرفیت رسانه ها و نشریات آشنا شوند و حضور خوب رسانه‌ها در این نمایشگاه در افزایش تعداد خوانندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اینکه اجرای هر مصوبه‌ای زمان بر است افزود: در روز خبرنگار اعلام کردیم که قرار است تسهیلاتی در اختیار خبرنگاران قرار گیرد اما برخی خبرنگاران هر روز از ما می‌پرسند پس چه شد و 3 روز پس از این موضوع می‌گویند که این وعده عملی نشده است.

وی به تشکیک برخی در آمارهای رسمی اشاره کرد و گفت: نباید در همه چیز تشکیک و ایجاد بی‌اعتمادی کرد که این دور از انصاف است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم به سیل هولناک پاکستان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند این گونه حوادث را بستری برای بروز و ظهور عواطف انسانی قرار دهند و حق همسایگی را ادا کنند.

رامین بر اهمیت هر چه با شکوه تر برگزار شدن روز قدس تاکید کرد و گفت: اهالی رسانه با هوشیاری و دوراندیشی می‌توانند مردم را برای خلق یک حماسه بزرگ آماده کنند و بیش از یک راهپیمایی تدارک برچیده شدن این رژیم جنایتکار را فراهم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین