کد خبر: ۱۰۶۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
از سوی روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز؛

خبر روزنامه رسالت درباره تعطيلی جلسات مجمع روحانيون مبارز تکذیب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درج خبری در روزنامه رسالت مبی‌بر انشقاق و دودستگی در مجمع روحانيون مبارز و تعطيلی جلسات شورای مركزي اين تشكل روحانی اصلاح‌طلب، روابط عمومی مجمع روحانيون مبارز با با ارسال نامه‌ای به مديريت روزنامه رسالت ضمن تكذيب اين خبر به مديريت اين روزنامه توصيه كرد كه کمتر خود را بازیچه دست سایت‌های مشکوک که ساختار اخلاق و دیانت را در این کشور شکسته‌اند قرار دهد. 

متن اين نامه به شرح است:

مدیریت محترم روزنامه رسالت 

در آن جریده خبری در رابطه با جلسات مجمع روحانیون مبارز درج گردیده است و در این خبر به دروغ بحث اختلاف و دو یا چند دستگی بین اعضاء مجمع مطرح شده است و نیز به دروغ موضوع اختلاف و چنددستگی حمایت یا تخطئه دو برادر عزیز و رشید آقایان مهندس میرحسین موسوی و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین کروبی عنوان گردیده است و نتیجه این اختلافات را به حد نصاب نرسیدن جلسات مجمع و سرانجام تعطیلی جلسات دانسته است.

باید به اطلاع خوانندگان آن جریده برسد که هر 3 مطلب از اساس کذب محض است و هیچ بهره‌ای از واقعیت در آن نیست. 

جلسات مجمع به‌طور منظم و مرتب برگزار شده است و خبر آن نیز همیشه در سایت‌ها و بعضی رسانه‌ها به اطلاع عموم رسیده است و تنها جلسه‌ای که مصادف با ایام شهادت امیر المؤمنین (ع) و لیالی قدر می‌باشد تعطیل اعلام گردیده است.

ضمناً اخراج هیچ یک از اعضاء مجمع در جلسات مطرح نشده است.

لازم است اعلام شود که مجمع روحانیون مبارز ضمن قدردانی از آقایان موسوی و کروبی به شدت هرگونه اهانت به این دو خدمت‌گذار انقلاب و کشور را محکوم می‌کند و از اهانت کنندگان نیز صریحاً اعلام بیزاری و انزجار می‌نماید.

در پایان به آن جریده توصیه می‌شود در بازی‌های باند قدرت کمتر خود را بازیچه دست سایت‌های مشکوک که ساختار اخلاق و دیانت را در این کشور شکسته‌اند قرار دهد.

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین