کد خبر: ۱۰۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۳
دبیر‌کل آبادگران جهادی:

بعید است ریش‌سفیدی، مشکلات اصول‌گرایان را حل کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر‌کل آبادگران جهادی تاکید کرد: بعید است هیچ‌گونه ریش سفیدی به حل این مشکلات کمک کند که این امر نیز به دلیل نگاه منهای روحانیتی است که دولت به مسائل سیاسی دارد.

علی دورانی، در رابطه با پیشنهادات مطرح شده برای حل‌و فصل اختلافات پیش آمده در جبهه اصولگرایان اظهار داشت: از دو زاویه به این قضیه می‌توان نگاه کرد، اول اینکه این مشکلات فراتر از بحث اختلافات میان اصول‌گرایان است که این امر دو دلیل عمده دارد و اولین مشکل این است که دولتی که بر سرکار است خود را اصول‌گرا نمی‌داند، بنابراین نمی‌توان اختلاف میان دولت و طیف‌های اصول‌گرا را اختلاف میان اصول‌گرایان دانست.

دورانی درباره مانع دوم اتحاد میان اصول‌گرایان افزود: بعید است هیچ‌گونه ریش سفیدی به حل این مشکلات کمک کند که این امر نیز به دلیل نگاه منهای روحانیتی است که دولت به مسائل سیاسی دارد.

دوانی یادآور شد: بزرگان و نخبگان اصول‌گرا اگر شیخوخیتی درون این جریان دارند به پشتوانه جایگاه روحانی ایشان است و اگر قرار است این جایگاه نادیده گرفته شود مشکلات بزرگی بوجود می‌آید.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی که توسط رهبر جمهوری اسلامی مطرح شده است گفت: با استفاده از رهنمود مقام معظم رهبری می‌توانستیم‌ مشکلات اصول‌گرایان را به نوعی حل کنیم.

دبیر کل آبادگران جهادی در پایان تاکید کرد: کسانی که آن فتوا با معنویات شان هماهنگ نیست نمی‌توانند شیخوخیت اصول‌گرایان را نیز تحمل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین