کد خبر: ۱۰۶۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۸
به مناسبت هفته دولت در همایش بسیج کارمندان در وزارت کشور

احمدی‌نژاد: هزینه‌ها بسیار کاهش یافته است

حجم خدماتی که در دستگاه‌ها و ادارات دولتی به مردم ارایه می‌شود کم‌نظیر است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد روحیه بسیجی را موجب تسریع در عرصه خدمت‌گذاری دانست و گفت: با حاکمیت روحیه بسیجی، خدمت‌گذاری و آرمان خواهی در دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توان در عرصه خدمت رسانی تسریع ایجاد کرد. 

محمود احمدی‌نژاد که به مناسبت هفته دولت در همایش بسیج کارمندان در وزارت کشور حضور یافته بود در سخنان خود با تاکید بر نهادینه شدن روحیه خدمت‌گذاری در سازمان‌های اداری کشور، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای نهادینه کردن این روحیه انجام شود یعنی این‌که همه باور داشته باشیم که خادم و نوکر مردم هستیم و باید در ساعات مختلف به حل مشکل، اصلاح و پیشبرد امور مردم بپردازیم. 

مقابله با اشرافیت و حرمت گذاشتن به بیت‌المال دو عنوانی دیگری بود که احمدی‌نژاد در سخنان خود به آنها اشاره کرد.

احمدی‌نژاد خدمت‌رسانی با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در دوره‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی، در سازمان‌های حکومتی، تشریفات و اشرافیت گسترش یافت و عده‌ای خود را مالک و برتر از مردم دانستند که این موضوع آسیب‌های بسیاری را به کشور وارد کرد 

به گفته احمدی‌نژاد امروز هزینه‌ها بسیار کاهش یافته است.
 
وی گفت:حجم خدماتی که امروز در دستگاه‌ها و ادارات دولتی به مردم ارایه می‌شود کم‌نظیر است زیرا امروز خدمات ارائه شده در کشور به قدری گسترش یافته است که در همه بخش‌ها پیشرفت‌های چشمگیری مشاهده می‌شود. 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه مدیریت جهانی خاطرنشان کرد: قدرت‌های فاسد صلاحیت مدیریت بر جهان را هم به لحاظ فکری و نظری و هم به لحاظ عملیاتی ندارند و همه مشکلات عالم از حاکمیت طاغوت‌ها و سلطه‌گران نشات می‌گیرد. 

انتقاد از نحوه مدیریت کشورهای غربی از جمله اموری است که پیش از این بارها از سوی احمدی‌نژاد در مجامع بین‌المللی مود اشاره قرار گرفته است. 

احمدی‌نژاد که در آینده نزدیک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر می‌کند، در سال‌های قبل پیشنهاد حضور کشورهای اسلامی را در جمع کشورهای که از حق وتو برخوردارند، مطرح کرده بود. 

احمدی‌نژاد مشکلات موجود در کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان را به واسطه حضور نیروهای بیگانه دانست و تصریح کرد: در حالی که آمریکایی‌ها در این کشورها روزانه چندین هزار بمب بر سر مردم می‌ریزند اما حاضر به کمک‌های انسانی نیستند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود شب‌های قدر را شب‌های تجدید بیعت و یادآوری و بازخوانی دانست و خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر روح انسان پالایش شده و ارتباط با خداوند عمیق‌تر می‌شود و همه این‌ها به برکت وجود امیرالمومنین علی(ع) و امام عصر(عج) است. 

وی گفت: فرهنگ بسیجی را امیرالمومنین علی (ع) با ویژگی‌هایی مانند ساختن انسان‌ها، فداکاری، صبر، خدمت به جامعه، سازندگی جامعه، اصلاحات بنیادین، جهان بینی و اخلاق در جامعه پایه گذاری کرد. 

احمدی‌نژاد فرهنگ بسیجی را مترادف با فرهنگ امامت و ولایت دانست و گفت: فرهنگ بسیجی به معنای خدمتگزاری بی منت و باور به تواضع و فروتنی است در این فرهنگ انسان خود را به هیچ می‌انگارد و باور می‌کند که در برابر عظمت خداوند هیچ است. 

وی افزود: فرهنگ بسیجی به معنی خداخواهی، عشق به مردم و شریک شدن در غم‌ها و شادی‌های آحاد بشریت است و ائمه اطهار(ع) تجلی خداوند و مجرای جاری شدن رحمت، برکت و فیض الهی هستند و همه زیبایی‌های عالم به واسطه وجود امام عصر(عج) و ائمه اطهار است. 

وی با بیان این‌که ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است، خاطرنشان کرد: دروازه ورود به ضیافت الهی امام عصر(عج) است و سرنوشت آینده بشر در شب‌های قدر رقم می‌خورد. امام عصر(عج) به نیابت از خداوند سرنوشت انسان‌ها را در این شب‌ها رقم می‌زند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین