کد خبر: ۱۰۶۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳

شون كانری: من دیگر بازیگری نخواهم كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «شون كانری» بازیگر كهنه‌كار سینمای هالیوود اعلام كرد: من دیگر بازیگری نخواهم كرد و خودم را در این حرفه بازنشسته می‌كنم.

این بازیگر 80 ساله كه به عنوان ایفاگر نقش جیمزباند در هفت سری از این آثار نقش‌آفرینی كرده درباره بازگشتش به صحنه سینما ابراز شک و تردید كرده است.

بنابر اعلام دیجیتال اسپای، شون كانری در این خصوص گفت: من فكر نمی‌كنم هرگز به حرفه بازیگری برگردم؛ من خاطرات شگفت‌انگیز بسیاری در عالم سینما در ذهنم ثبت كرده‌ام، اما آن روزها همه سپری شده‌اند.

شون كانری درباره علاقه‌اش به فیلم‌هایی كه با عنوان جیمز باند با بازی خودش تهیه و تولید شده‌اند گفت: «از روسیه با عشق» را كاملا دوست دارم و مورد علاقه‌ام است. این فیلم با یک داستان جذاب و گیرا به مفهوم دقیق كلمه یك اثر بین‌المللی بود.

شون کانری در هفت فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند نقش این مامور مخفی را بازی کرده است: دکتر نو، از روسیه همراه با عشق، پنجه طلایی، تاندربال، زندگی فقط برای دو بار، جواهرات برای همیشه، هرگز برای یکبار هم نگو.

هفته گذشته شون كانری، به عنوان بهترین جیمز باند تاریخ سینما انتخاب و معرفی شد.

سر توماس شون کانری بازیگر معروف اسکاتلندی در 25 اوت 1930 (میلادی) در ادینبورگ (در اسکاتلند) متولد شد.

از جمله آثار مطرح كانری می‌توان به "گل‌های لی لا در بهار"، "راه بی‌بازگشت"، "رانندگان جهنمی"،‌ "عملیات ببر"، "ترمز زمان"، ‌"شاید وقتی دیگر" و "جایی دیگر"، "داربی اوگیل" و کوتوله‌ها"،‌ "ماجراهای شگفت‌انگیز تارزان"،‌ "درباره فیدل"،‌ "شهر ترسناک"،‌ "روز طولانی"، "الماس‌های ابدی" و "مسابقه گلف اسپانیایی" اشاره كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین