کد خبر: ۱۰۶۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۱

عسگراولادی: احمدی‌نژاد خواستار باز تعریف اصول‌گرایی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جلسه خود با احمدی‌نژاد، گفت: یکی از مسایل تولی به ولایت است که برخی همراهان شما در تولی به ولایت امتحان خوبی پس نمی‌دهند؛ شما مراعات می‌کنید اما آنها مراعات نمی‌کنند. 

حبیب‌الله عسگر اولادی افزود: خواست بنده از ایشان این بود که مجموعه‌ جبهه پیروان خط امام و رهبری با ایشان دیداری داشته باشند و درباره مسائل روز بحث‌های طلبگی صورت گیرد و آقای احمدی‌نژاد نیز قبول کرد و گفت که آقای عسگراولادی هر فردی را تایید کند من با آنها ملاقات می‌کنم؛ لذا من از ایشان درخواست ملاقات شخصی نکردم. 

وی  اظهار کرد: در این جلسه به رئیس‌جمهور گفتم که دو مسأله برای ما مطرح است؛ موضوع اول تولی به ولایت است که همراهان شما و همفکران شما در تولی به ولایت امتحان خوبی پس نمی‌دهند؛ شما مراعات می‌کنید اما همراهان شما مراعات نمی‌کنند و مجموعه ما نگران این هستند که تولی به ولایت از درون دولت و یا کنار دولت سست شود.
به ایشان گفتم خودمانی صحبت کنیم، پاسخی برای نوآوری و کشمکش‌های شما (سه رئیس قوه) که هر سه اصول‌گرا هستید، نداریم، چراکه ما مدافع شما هستیم. 

عسگراولادی گفت: آقای حبیبی (دبیر کل حزب موتلفه) هم در این نشست حضور داشت و خیلی صریح این انتقادات را که به اطرافیان ایشان از جمله به آقای مشایی مربوط می‌شد، مودبانه و متین بیان کرد و رئیس جمهور هم با یک تلقی بسیار خوب پاسخ دادند.

عسگراولادی به سخن آقای حبیبی اشاره کرد که به احمدی‌نژاد گفت: شما در انتخابات مجلس هشتم از اصول‌گرایان دعوت کردید تا با یکدیکر نشست داشته باشیم که این کار بسیار مثبتی بود و بنده صحبت آقای حبیبی را قطع کردم و گفتم کار بسیار شجاعانه‌ای بود چرا که شخص رئیس‌جمهور نمی‌بایست این کار را انجام دهد ولی شما شجاعانه این کار را کردید و اصول‌گرایان را دعوت کردید و در شرایط کنونی نیز برای اینکه مردم گمراه نشوند، نیاز است که شما یک شرایط جدیدی را پدید آورید. رئیس جمهور پاسخ داد که باید اصول‌گرایی را باز تعریف کنیم. 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: به رئیس‌جمهور گفتم که اصول‌گرایی‌ای که یک طرف آن آقای هاشمی رفسنجانی و طرف دیگر آن آقای احمدی‌نژاد باشد، مطلوب نیست و با مزاح به ایشان گفتم که احمدی‌نژاد می‌گوید تعداد اندکی اصول‌گرا هستند و هاشمی می‌گوید که همه اصول‌گرا هستند و سپس رئیس‌جمهور گفت که اصول‌گرایی چیست و چه کسی باید تعریف کند که به ایشان گفتم « مقام معظم رهبری»؛ چراکه شما و آقای هاشمی تعریف خاص خود را از اصول‌گرایی دارید و تعریف رهبری از اصول‌گرایی، فوق‌ همه جناح‌ها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین