کد خبر: ۱۰۶۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲

فرزندان شهدا و جانبازان زیر 25 درصد، در اولویت دریافت وام خوداشتغالی قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و صندوق مهر امام رضا (ع)، به منظور حمایت از طرح‌های خود اشتغالی ایثارگران، اولویت پرداخت وام با فرزندان شهدا و جانبازان زیر 25 درصد فاقد درآمد اعلام شد.

به گفته «علی‌حیدر شیرآوند» مدیرکل اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای اجرای این تفاهم‌نامه، 400 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) اختصاص یافته که سهم هر استان از این مبلغ بر اساس آمار بیکاران شاهد و ایثارگر آن استان است که در قالب طرح‌های خود اشتغالی به متقاضیان واجد شرایط شاهد و ایثارگر اعطا می‌شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران هر استان با هماهنگی صندوق مهر امام رضا (ع) موظف است ظرف مدت 6 ماه هزینه‌های لازم برای اجرای تفاهم‌نامه را از محل اعتبار جذب کند و آیین‌نامه اجرای این تفاهم نامه به بنیادهای استان‌ها ابلاغ شده است.

به گفته شیرآوند سرانه این اعتبار 15 میلیون تومان است که اولویت پرداخت این وام و تسهیلات با فرزندان شهدا و جانبازان زیر 25 درصد فاقد درآمد است.

مجریان طرح باید در زمان معرفی، فارغ‌التحصیل بوده و برای متقاضیان مرد، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائمی، الزامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
4
ایا برادر شهید از اولویت وام خود اشتغالی برخوردار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
2
8
سلام... من و همسرم هر2 فرزند جانباز 25% هستیم... هر2 فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی هستیم... یه پسر 6 ماهه داریم... با کارگری تو مرز و حمل کیسه هاس سیمان خرج زندگی رو درمیارم... 21 ساله هستم.. به این وام نیاز دارم... ولی چند وقت پیش که مراجعه کردم گفتم هنوز بودجه ندارن... خواهش میکنم راهنمایی کنین... به این وام احتیاج دارم.. چون کارگری تو مرز کار ثابتی نیست و کل ماه رمضان رو بیکار بودم و با قرض زندگیم رو چرخوندم... ایمیلم فعال نیست لطف کنین تو این وب کامنت بذارین...
nafassaadat.blogfa.com
عبدالحسن رستمی جانباز10درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
هیچ گونه توجهی بهم نمی‌شود. آیا این جانبازان نبودند که موقع جنگ ازکشوردفاع میکردند. الان هیچ توجهی بهم نمی‌شود. دوفرزنددارم که هیچ خانه ای ندارنندومن در سالهای گذشته، حقوق کمی مستمری بهم میدادنندکه آن راهم گفتند چون بازنشسته ای قطع کردند. درصورتیکه بیمه ام راخودم پرداخت میکردم. اینجانب مخواستم لطفی کنید یه توجهی به ما بکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین