کد خبر: ۱۰۶۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶

«جاناتان لیبسمن»،در« نبرد تایتان‌ها 2» نقش آفرینی می‌كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «جاناتان لیبسمن» بازیگر آثاری چون « نبرد:‌لس آنجلس» در« نبرد تایتان‌ها 2 » نقش آفرینی می‌كند.

فیلمنامه پروژه سینمایی «نبرد تایتان ها»2 توسط دیوید لزلی و دان مازیو به نگارش در می‌آید.

بنا بر اعلام كامینگ سون؛ دو شركت فیلمسازی « برادران وارنر» و« لگنداری» تهیه و تولید این پروژه اكشن را بر عهده خواهند داشت.

بخش اول فیلم ماجراجویانه «نبرد تایتان‌ها‌» كه توسط «لوئیز لتریر» و با بودجه‌ای 125 میلیون دلاری كارگردانی شده است از ‌26 از مارس (اوایل فروردین) سال ‌2010 میلادی، اكران بین‌المللی خود را آغاز كرد و با اقبال عمومی مخاطبان مواجه شد و به رقم فروش حدود 500 میلیون دلار دست یافت.

بازیگرانی چون «سام ورتینگتون»، «رالف فانیس»، «دنی‌ هاستون»، «جما آرترتون» و «مدز میكلسن» دراین اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمنامه‌« نبرد تایتان‌ها‌» این پروژه علمی تخیلی توسط «‌لاورنس كاسدان» خالق آثاری چون« آراستگی بزرگ» به نگارش در ‌آمده است.

محور اصلی داستان « برخورد تایتان‌ها‌» بریك اسطوره‌های قدیمی استوار است و به رویارویی ایزدان حماسی در آثار ادبیات نمایشی كهن یونان می‌پردازد.

این فیلم كه بازسازی فیلمی است كه در سال ‌1981 توسط «هری هملین» با حضور بازیگران بریتانیایی ساخته شد، به كشمكش قدرت‌جویی وعدالت‌خواهی مردان علیه پادشاهان و حاكمان در مقابل خدایان اساطیری در دوران كهن می‌پردازد.

جنگ‌های گسترده و خانمانسوز موجب نابودی حیات در كره زمین می‌شود.

بخش دوم این فیلم نیز توسط «لوئیز لتریر» كارگردانی خواهد شد و بازیگرانی چون «سام ورتینگتون»، «رالف فانیس»، « جما آرترتون» و «لیام نیسون»در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین