کد خبر: ۱۰۶۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷

تابش: اختلاف سلايق مانع از همگرایی در ادای تكاليف دينی و انقلابی نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس، با اشاره به راهپیمایی روز قدس معتقد است‏، اختلاف سلایق و دیدگاه‌ها نمی‌تواند مانع از هم‌گرایی در ادای تکالیف دینی، اجتماعی و انقلابی شود. 

محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس، در آستانه روز قدس اظهار داشت: اهمیت روز قدس از آن جهت است که با تدبیر و خردمندی حضرت امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان، این روز به عنوان روز مقابله با استکبار و فزون‌خواهی و حمایت از از مظلومان و ستمدیدگان تبدیل شده است. 

وی افزود: این روز، روز تجلی وحدت مسلمانان در سراسر دنیا و نماد مقاومت عزتمندانه فلسطینی‌های مظلوم در مقابل رژیم ستمگر و غاصب صهیونیستی است و نمایانگر آن است که عدالت و حق‌جویی در مقابل ظلم و بیداد پیروز است. 

دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) مجلس تاکید کرد: همگان وظیفه داریم با حضور گسترده در این مراسم، همبستگی و عزم امت مسلمان را برای مقابله با ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، به نمایش بگذاریم. از سوی دیگر این پیام را متجلی سازیم که اختلاف سلایق و دیدگاه‌ها نمی‌تواند مانع همگرایی ما در ادای تکالیف دینی، اجتماعی و انقلابی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین