کد خبر: ۱۰۶۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
استقبال نکونام از ملی پوشان

تیم ملی فوتبال ایران وارد شهر "ژنگژو" شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری دیداری دوستانه عازم کشور چین شده است، سه‌شنبه شب وارد شهر ژنگژو مرکز ایالت هنان شد. 

 تیم ملی فوتبال کشورمان که دوشنبه شب از طریق دبی عازم کشور چین شده بود، پس از سفری 20 ساعته شامگاه سه شنبه وارد شهر ژنگژو چین شد.

بازیکنان تیم ملی پس از ورود به شهر ژنگژو با اتوبوس از فرودگاه، به هتل "کراون پلازا" که یکی از بهترین هتل‌های این شهر و در جنب چند هتل بین‌المللی دیگر قرار دارد، منتقل شدند و به استراحت پرداختند. 

جواد نکونام و مسعود شجاعی که پس از بازی یکشنبه شب در هفته نخست فصل جدید لالیگا برابر آلمریا به سمت چین پرواز کرده بودند، زودتر از سایر نفرات به ژنگژو رسیده و در هتل مستقر شده بودند و هنگام ورود سایر اعضای تیم به استقبال آنها آمدند.

اعضای تیم ایران امروز چهارشنبه پس از صرف صبحانه به استراحت پرداختند و با رفتن به استخر و سالن بدنسازی سعی کردند تا خستگی سفر طولانی به چین را بطور کامل طرف کنند. تیم کشورمان ساعت 18:30 عصر امروز چهارشنبه یک جلسه تمرین خواهد داشت و روز پنجشنبه نیز تمرینات خود را ادامه خواهد داد تا خود را برای بازی عصر جمعه برابر تیم ملی چین آماده کند.

ایالت هنان که مرکز آن شهر ژنگژو است در شمال شرقی جمهوری خلق چین و نزدیک دریای چین شرقی قرار دارد. وسعت این استان 167 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن براساس آخرین سرشماری در سال 2007 بالغ بر 94 میلیون و 290 هزار نفر است.

نام این استان Henan از دو بخش تشکیل شده است. He به معنای رودخانه که منظور همان رودخانه معروف زرد است و Nan به معنای جنوب. بدین ترتیب معنای واژه Henan (جنوب رودخانه زرد) است.

ژنگژو مرکز این ایالت و پرجمعیت‌ترین شهر این استان است و از دیگر شهرهای قابل ذکر هنان می‌توان به "کای فنگ"، "لویانگ"، "شین شیانگ"، "آنیانگ"، "لوهه" و "شوچانگ" اشاره کرد. هوای شهر ژنگژو نسبتا گرم و شرجی و درحال حاضر (ظهر روز چهارشنبه) ابری است.

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین ساعت 19:30 روز جمعه به وقت محلی (16به وقت ایران) در ورزشگاه اصلی شهر ژنگژو برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین