کد خبر: ۱۰۷۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۸

سردار نقدی: کسانی که پای مذاکرات صلح می‌روند، خرفت هستند

تا 10 الی 15 سال آینده، اسرائیل وجود نخواهد داشت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین معتقد است؛ کسانی که با رژیم صهیونیستی مذاکره می‌کنند افراد بسیار خرفت هستند. 

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم رونمایی از دو بازی رایانه‌ای سازمان بسیج دانش‌آموزی در پاسخ به سئوالی مبنی‌بر سرانجام مذاکرات صلح در آمریکا اظهار داشت: آنهایی که با رژیم صهیونیستی مذاکره می‌کنند افراد بسیار خرفت هستند زیرا همین افراد زمانی که این رژیم جعلی در اوج قدرت بود و توانست تا پایتخت لبنان پیش‌روی کند در برابر آن ایستادند، ژست جنگ گرفته و جنگیدند و امروز که اسرائیل در اوج ضعف، ذلت و محاصره است، قدم برای مذاکره دیگر کمال ناهوشمندی و خرفتی است که دست مذاکره دراز کنند. 

وی تاکید کرد: امروز روز سخت گرفتن بر رژیم غاصب اسرائیل و تمام کردن این قائله است. 

وی در پاسخ به سئوال دیگری که به همکاری‌های سازمان بسیج مستضعفین در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای اشاره داشت گفت: ابزار وسایل رایانه‌ای یکی از وسایل آگاه‌رسانی و اطلاع‌رسانی قوی در شرایط فعلی می‌تواند باشد که متاسفانه پیش‌دستی در این زمینه در اختیار قدرت‌های بزرگ بوده که برای تسلط بر اذهان و امور ملت‌ها و استعمار آنها پیش می‌روند، اما از طرف دیگر جنبش‌های مردمی در این زمینه شروع شده و به زودی شاهد حضور گسترده در این فضا خواهیم بود. 

نقدی ادامه داد: ما نیز در سازمان بسیج مستضعفین اعلام آمادگی کردیم برای گروه‌هایی که بخواهند در فضای مجازی تولید پویانمایی و از جمله بازی‌های رایانه‌ای با محتوای ارزشی و انقلابی داشته باشند، امکانات سخت‌افزاری را به صورت مجانی را در اختیار آنها قرار دهیم. بدین‌ترتیب ابزار و تجهیزات این کار که نیروی انسانی خلاق می‌باشد باید از خود مایه بگذارند و کل هزینه‌ها را نیز ما می‌پردازیم. 

وی تاکید کرد: دنیا باید بداند که دوران رژیم صهیونیستی به آخر رسیده همان‌گونه که ما روزی کشوری به نام اتحاد جماهیر شوروی داشتیم و یا رژیم نژادپرست آپارتاید در آفریقای جنوبی وجود داشت، اما امروز می‌بینیم هیچ اثری از این عناوین در نقشه‌ها وجود ندارد. 

نقدی از بین رفتن دیوار برلین در آلمان را ظلم دیگر ابرقدرت‌ها علیه ملت‌ها شمرد که امروز اثری از آن وجود ندارد و آثار آن تنها در موزه‌ها به فروش می‌رسد. 

وی اضافه کرد: دیواری که در فلسطین کشیده می‌شود نیز تردیدی نیست به همان سرنوشت دچار خواهد شد به طوری که تا ده الی 15 سال آینده در نقشه جغرافیایی عنوانی از اسرائیل وجود نخواهد داشت. 

وی اقدامات انجام گرفته در خصوص بازی‌های رایانه‌ای از سوی سازمان بسیج مستضعفین را در مقابل حجم تولیدات انبوه غرب در رابطه با ترویج فرهنگ خشونت و فساد بسیار اندک ارزیابی کرد و گفت: این در حالی است که امکانات ما نیز تاکنون بسیار محدود بود، اما هم‌اکنون سازمان بسیج مستضعفین هم آمادگی آموزش و هم آمادگی در اختیار گذاشتن امکانات را برای فعالان در این عرصه را دارد. 

نقدی در خصوص راهپیمایی روز قدس نیز اظهار داشت: این راهپیمایی برنامه‌ای مردمی است که در سطح وسیع و با حضور مردم برگزار می‌شود. بسیجیان نیز حضور دارند و با نمایش‌هایی در حاشیه راهپیمایی عمق جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برای مردم به نمایش می‌گذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۱
0
0
؟...جنگ جنگ تا پيروزی ؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین