کد خبر: ۱۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۲

انتظار به جا و منطقی اصلاح طلبان از احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : وي‌ با بيان اين مطلب كه مبارزه با دولت و انتقاد به دولت مشكلي ندارد، اظهار داشت: نبايد انتقاد باعث شود كه مباني زيربنايي فكري و حقوقي نظام به چالش كشيده شود و اركان نظام مورد خدشه و مناقشه قرار گيرد، چون اين مساله باعث بروز تنش مي‌‏شود در حالي كه مردم در انتخابات اخير به خوبي نشان دادند كه از غوغا و تنش‌‏هاي سياسي ناراضي هستند و مي‌‏خواهند دولت و كابينه جديد براي حل مشكلات آنها تلاش كند.

مصباحي‌‏مقدم با بيان اين مطلب كه تعداد قابل توجهي از رسانه‌‏ها و مطبوعات در اختيار اصلاح‌‏طلبان است، گفت: ضرورتي ندارد كه اصلاح‌‏طلبان رسانه‌‏اي مشابه رسانه ملي را در اختيار داشته باشند، اگرچه رسانه ملي بايد اخبار مربوط به تمام احزاب و جمعيت‌‏هاي سياسي را پوشش دهد اما احزاب و جريان‌‏هاي سياسي نيز نبايد با رسانه ملي قهر كنند بلكه بايد اگر مشكلي وجود دارد، آن را حل كنند.

وي خاطر نشان كرد: رسانه ملي پوشش‌‏دهنده اخبار جريان‌‏هاي درون حاكميت است و اخبار احزابي كه خارج از چارچوب حاكميت و نظام هستند، نبايد توسط رسانه ملي پوشش داده شود.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به ضرورت ارتباط تشكل‌‏ها با افكارعمومي، از راه‌‏اندازي سايت اين تشكل در آينده نزديك خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین