کد خبر: ۱۰۷۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۰

نظر محمود شهریاری درباره «ماه عسل» و اجرای حسن جوهرچی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تنها به ذکر این نکته بسنده کنم که «هر کسی را بهر کاری ساختند» بازیگر باید در حوزه کاری خودش فعالیت کند. اجرای برنامه‌هایی مانند ماه عسل، باید به عهده افرادی که کار اصلی‌شان اجرای تلویزیونی است، باشد. 

محمود شهریاری، مجری با سابقه تلویزیون، در خصوص برنامه امسال «ماه عسل» گفت: چون برنامه را ندیده‌ام اجازه بدهید قضاوتی از جانب من صورت نگیرد و تنها به ذکر این نکته بسنده کنم که «هر کسی را بهر کاری ساختند» بازیگر باید در حوزه کاری خودش فعالیت کند. اجرای برنامه‌هایی مانند ماه عسل، باید به عهده افرادی که کار اصلی شان اجرای تلویزیونی است، باشد.

وی که به شدت با اجرای بازیگران مخالف است، ادامه داد: حرفه بازیگری ایجاب می‌کند که این عزیزان، هر روز نقشی را ایفا کنند و تداخل این دو حرفه سبب می‌شود کسی که مثلا تا دیروز نقش فرعون‌زاده یا ... را بازی می‌کرده حالا به عنوان مجری جلوی دوربین قرار گیرد و آن وقت است که مردم حس می‌کنند او در اجرا هم بازیگری می‌کند. لذا آن ارتباط دوسویه، برقرار نمی‌شود و همه چیز ساختگی و تصنعی به نظر می‌آید. کار اجرا باید برخاسته از دل باشد و بس!

شهریاری در خصوص اجرای حسن جوهرچی به عنوان یک بازیگر نیز گفت: اتفاقا در برنامه‌ای به خود آقای جوهرچی، هم گفتم. ایشان هم قبول داشتند که کار اجرا به فعالیت بازیگری شان لطمه می‌زند.

وی همچنین از پیشنهاد اجرای «ماه عسل» استقبال کرد و گفت: خیلی برایم جالب است که یک بار هم شده اجرای ماه عسل را تجربه کنم. تخصص من در اجرای برنامه‌های اجتماعی است و ماه عسل هم جزو همین گروه قرار می‌گیرد لذا دلم می‌خواهد مجری‌اش شوم. و امیدوارم مسئولان صدا و سیما هم این را بخوانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین