کد خبر: ۱۰۷۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
با اشاره به محدودیت‌های شرعی و بین‌المللی برای محو اسرائیل

سردار نقدی: برای محو اسرائیل دنبال بهانه می‌گردیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده بسیج با بیان اینکه هم اکنون دست نیروهای نظامی ایران برای از بین بردن رژیم صهیونیستی بسته است، گفت: منتظریم حماقت کنند تا محوشان کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در پاسخ به این سئوال که اگر صهیونیست‌ها حماقت کنند و قصد حمله به جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند ایران چه واکنشی نشان می‌دهد؟ گفت: واکنش ما این است که رژیم صهیونیستی را محو می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما منتظریم چنین غلطی از سوی صهیونیست‌ها سر بزند تا رژیم صهیونیستی را محو کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ‌امروز دست ما بسته است و از لحاظ شرعی حکم اولیه این است هرگاه سرزمین‌های اسلامی تحت اشغال در بیاید بر عموم مسلمانان واجب است که برای آزادی آن قیام کنند. 

نقدی یادآور شد: ‌امروز به دلیل مسایل بین‌المللی و معاهدات موجود امکان چنین حضوری را نداریم و دنبال بهانه می‌گردیم تا این بهانه را به ما بدهند آن وقت نشان می‌دهیم چکار خواهیم کرد.

به گزارش آفتاب سردار نقدی دیروز نیز گفته بود کسانی که با رژیم صهیونیستی مذاکره می‌کنند افراد بسیار خرفت هستند.

وی در حاشیه مراسم رونمایی از دو بازی رایانه‌ای سازمان بسیج دانش‌آموزی در پاسخ به سئوالی مبنی‌بر سرانجام مذاکرات صلح در آمریکا اظهار داشت: آنهایی که با رژیم صهیونیستی مذاکره می‌کنند افراد بسیار خرفت هستند زیرا همین افراد زمانی که این رژیم جعلی در اوج قدرت بود و توانست تا پایتخت لبنان پیش‌روی کند در برابر آن ایستادند، ژست جنگ گرفته و جنگیدند و امروز که اسرائیل در اوج ضعف، ذلت و محاصره است، قدم برای مذاکره دیگر کمال ناهوشمندی و خرفتی است که دست مذاکره دراز کنند. 

نقدی تاکید کرده بود که امروز روز سخت گرفتن بر رژیم غاصب اسرائیل و تمام کردن این قائله است. 

وی افزود: دنیا باید بداند که دوران رژیم صهیونیستی به آخر رسیده همان‌گونه که ما روزی کشوری به نام اتحاد جماهیر شوروی داشتیم و یا رژیم نژادپرست آپارتاید در آفریقای جنوبی وجود داشت، اما امروز می‌بینیم هیچ اثری از این عناوین در نقشه‌ها وجود ندارد.

نقدی از بین رفتن دیوار برلین در آلمان را ظلم دیگر ابرقدرت‌ها علیه ملت‌ها شمرد که امروز اثری از آن وجود ندارد و آثار آن تنها در موزه‌ها به فروش می‌رسد.

وی اضافه کرد: دیواری که در فلسطین کشیده می‌شود نیز تردیدی نیست به همان سرنوشت دچار خواهد شد به طوری که تا ده الی 15 سال آینده در نقشه جغرافیایی عنوانی از اسرائیل وجود نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
خدمت سردار رشید اسلام سلام!
چه بهانه‌ای بالاتر از ۶۲ سال اشغال قبله اول مسلمین لازم دارید؟ اگر می‌خواهید محوش کنید و قدرتش را هم دارید منتظر چه چیزی هستید؟
لطفا روی عقل ما بیشتر حساب کنید، اخیرا با شعور شده‌ایم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
چقدر باید بی عرضگی کنیم تا ناموس و دنیای ما را به تاراج ببرند و به ریش ما هم بخندند! با بازگشت به قرآن و اتحاد قدس آزاد خواهد شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین