کد خبر: ۱۰۷۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۵

روایت جهان‌نیوز از درگیری مقابل مسجد قبای شیراز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت اصول‌گرای جهان‌نیوز درگیری شیراز را این چنین گزارش کرد:

تحصن اعتراض‌‌آمیز مردم شیراز در مقابل مسجد آقای دستغیب با حمله وحشیانه گماشتگان و شاگردان آقای دستغیب به زد وخورد کشیده شد. 

پس از اظهارات توهین‌آمیز آقای دستغیب به ساحت ولایت فقیه جمع کثیری از مردم در مقابل مسجد ایشان درشهر شیراز تجمع و تحصن کردند و صرفا به شعار دادن و عزاداری به مناسبت شهادت مولای متقیان امیر مومنان، پرداختند.

در حین تجمع اعتراض امیز مردم شاگران آقای دستغیب برای مظلوم نمائی، شیشه‌های مسجد را شکستند و از پشت بام مسجد بر سر مردم سنگ و آجر و کپسول آتش نشانی انداختند و همزمان عده‌ای اوباش با چوب و چماق بر سر مردم ریختند که در این برخورد وحشیانه 10 نفر زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند. 

گفتنی است که از بامداد امروز و پیش از آغاز راهپیمایی روز قدس، بنا بر دستور شورای تامین استان، حصار‌کشی اطراف مسجد قبای شیراز انجام گرفت.

به سایت‌های خبری، این برای دومین بار در یک‌سال گذشته است که مسجد قبا بر روی خیل عظیم نمازگذاران بسته می‌شود. 

مسئولان استان علت این امر را حفاظت از مسجد در برابر حمله‌های احتمالی عنوان کرده‌اند!!

منابع خبری اعلام کردند که عده‌ای که موجبات نا‌امنی در شهر را فراهم کرده‌اند این‌بار با قصد سوء‌استفاده از جمعیتی که در راهپیمایی حضور دارند می‌کوشند تا با کشاندن جمعیت به اطراف مسجد قبا موجبات هتک و حمله به مسجد را فراهم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
1
3
پناه بر خدا من که اونجا بودم این چیزایی که شما می‌گید رو ندیدم بخدا نمیدونم شما از چه آیین و مذهبی پبروی می کنید ولی مطمئنم که پیرو امام خامنه ای نیستید به والله که نیستید! نون به نرخ روز خورای ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
2
4
یه جا به افراد حاضر در مسجد میگویید اراذل و در جای دیگر از کسانی‌که می‌خواهند راهپیمایی‌کنندگان را آنجا بکشانند انتقاد می‌کنید.
آنچه روی داد این بود:
دور مسجد کاملا حصار کشی بود و طرفداران دستغیب هیچ فعالیت خاصی نداشتند اما قبل از نماز و بعد از آن بسیجیان در آنجا تجمع کردند و شعارهای تندی دادند و حصارها را شکستند و نیروی انتظامی را کنار زدند و وارد مسجد شدند. داخل را دیگر ما ندیدیم فقط دیدیم که بعد از مدتی طرفداران مسجد از پشت بام شروع به سنگ پرانی کردند که خیلی‌ها زحمی شدند. مخالفان وی نیز هرکه را در بیرون گیر میاوردند همان خشونت را در حقش انجام می‌دادند.
در کل اگر قرار است از نام اراذل استفاده شود فکر کنم به مخالفان دستغیب داده شود مناسب‌تر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
5
الله اکبر! مثل اینکه در داستان نقل شده توسط جهان جای ... عوض شده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
3
ظلم هم ریشه کن میشود الملک یبقی مع الکفرو لا یبقی مع الظلم
ناشناس
|
Canada
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
2
...چطور جرات می‌کنید بنویسی مردم تجمع کردن؟ شما ... پول ...مردم ایران رو می‌گیرد که به مسجد حمله کنید. بعد میای می‌نویسی طرفدارای دستغیب به مردم حمله کردن!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
4
وای بر دروغ گویان
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
0
3
تمام مطالبتان دروغ محز است . حمله از طرف بسیجیان بود .
مهدی دانشجوی دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
4
من خودم اونجا بودم و همه چیز رو از نزدیک با چشمانم دیدم اگر ششما شنیده اید.
مردم شیراز به حمایت از ایت الله العظمی حاج سید علی محمد دستغیب در مسجد تحصن کرده بودند اما بعد از نماز مغرب و عشا کوچه های منتهی به مسجد قبا را با داربست بستند و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم حاضر در مسجد که بیش از 4هزارنفر اعم از زن مرد و پیر و جوان بودند, تلاش میکردند مردم را از عقیده خودشان باز گردانند اما احسنت به این مردم شیراز که هرچند گاز و برق مسجد رو هم قطع کردن و گاز اشک اور به داخل مسجد زدند اما دست از عقیده خود باز نداشتند
البته این را هم بگویم که من و دوستانم از تهران اومده بود خدمت اقا که آقای دستغیب در تهران بودند بخاطر همین بسیج نما ها به دستور فرماندار شیراز به مسجد قبا حمله کرده بوند. اما با این اوضاع طی تماسهای مکرر با ایت الله دستغیب ایشان میفرمودند اگر سنگ هم به شما زدند شما صبر کنید و جواب انها را ندهید وگرنه این عده اندک در مقابل هواداران دستغیب...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین