کد خبر: ۱۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸
سرهنگ هاشمی خبر داد:

طرح تغییر ساعت در پایتخت امسال هم اجرا نمی‌شود

باید شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک در تهران باشیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برخی دستگاه‌ها در حالی با اجرای طرح تغییر ساعت مخالفت می‌کنند که اجرای آن ترافیک مهرماه تهران را تا 20 درصد کاهش می‌داد. 

سرهنگ سید هادی هاشمی با بیان این مطلب افزود: طرح تغییر ساعت ادارات و مدارس یک طرح مدیریتی بود که با اجرای آن می‌توانستیم با یک تدبیر مدیریتی 20 درصد از بار ترافیک مهرماه تهران را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه آموزش و پرورش با وجود تصویب این طرح در شورای عالی ترافیک همکاری لازم را برای اجرای آن با پلیس راهور تهران نکرد و این امر موجب شد تا این طرح امسال هم اجرایی نشود.

رئیس پلیس راهور تهران اظهار کرد: تا کنون اجرایی نشدن این طرح از مهرماه امسال به‌صورت رسمی به پلیس اعلام نشده اما شواهد و گفته‌های مسئولان حاکی از اجرایی نشدن این طرح در سال جاری است بر همین اساس در مهرماه امسال نیز باید شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک در تهران باشیم.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش اگر مخالف اجرای طرح تغییر ساعت ادارات و مدارس است باید یک طرح مدیریتی دیگری را برای کنترل و کاهش ترافیک در مهرماه ارائه دهد زیرا در حال حاضر وضعیت معابر تهران در حالت بحران قرار دارد.

سرهنگ هاشمی گفت: باید اقدامات مدیریتی مانند تقسیم سفرها و الکترونیکی کردن خدمات رسانی را در کنار اقدامات اجرایی انجام داد تا بتوان ترافیک و بحران موجود در تهران را تا حدی کاهش داد.

رئیس پلیس راهور تهران تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها تصور می‌کنند که جابه جایی حتی نیم ساعت بسیار سخت است و مشکلاتی را ایجاد می‌کند اما این تغییر ساعت 20 درصد بهبود وضعیت ترافیک را به دنبال دارد برهمین اساس پذیرفتن دو درصد مشکلات احتمالی قابل تحمل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین