کد خبر: ۱۰۷۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵

کاربران توییتر 145 میلیون نفر شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته یکی از بنیانگذاران توییتر، این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی بیش از 145 میلیون کاربر دارد که بیش‌تر آن‌ها برای دسترسی به این سرویس از دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌کنند. 

ایوان ویلیامز در پستی در وبلاگ توییتر اعلام کرد که حدود 300 هزار برنامه از سوی طراحان مستقل برای این سرویس که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌هایی در 140 کاراکتر یا کم‌تر به یکدیگر ارسال کنند، طراحی شده است.

توییتر در ماه آوریل برنامه شخص ثالث توییتی را خریداری کرده و آن را به صورت برنامه رسمی توییتر برای آیفون اپل عرضه کرد.

هم‌چنین برنامه‌هایی برای استفاده از توییتر در دستگاه بلک بری و گوشی‌هایی که با نرم‌افزار آندروید گوگل کار می‌کنند، وجود دارد.

به گفته مدیر اجرایی توییتر، شمار افرادی که از توییتر برروی دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌کنند از نیمه ماه آوریل 62 درصد افزایش یافته و 16 درصد از کاربران جدید استفاده از این سرویس را برروی دستگاه‌های قابل حمل آغاز می‌کنند که نسبت به پنج درصد در ماه آوریل افزایش یافته است؛ 46 درصد از کاربران فعال توییتر نیز معمولا از یک دستگاه قابل حمل استفاده می‌کنند.

بر اساس آمار ارایه شده از سوی توییتر، 78 درصد کاربران از وب سایت رسمی این سرویس، 14 درصد از نسخه موبایل توییتر، 8 درصد از پیامک و 8 درصد از برنامه توییتر برای آیفون و 7 درصد از توییتر برروی بلک بری برای دسترسی به آن استفاده می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین