کد خبر: ۱۰۷۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۲
دبیرکل حزب‌الله خبر داد:

امام موسی صدر در لیبی زندانی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه به نبیه‌بری رییس مجلس لبنان پیشنهاد شده که موضوع امام موسی صدر با دریافت مبالغی هنگفت فراموش شود، افزود: آنان باید بدانند که ما رهبران و حتی کودکان خود را به میلیون‌ها دلار نمی‌فروشیم. 

به گزارش شبکه ایران به نقل از شبکه‌ تلویزیونی المنار، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان طی یک سخنرانی که در جنوب بیروت و با حضور گسترده مردم و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی لبنان برگزار شد،‌ تصریح کرد: گفت‌و گوهای صلح که از حمایت غرب برخوردار است، فقط باعث مشروعیت بخشیدن به این رژیم نامشروع می‌شود.

سید نصرالله گفت: چند روز قبل، سالروز ربوده شدن امام موسی صدر به عنوان امام مقاومت بود و همه ما به عنوان مؤسس مقاومت به او نگاه می‌کنیم و به‌خوبی می‌دانیم ایشان به‌عنوان مهمان نظام لیبی در این کشور بازداشت شده است.

دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه ما هر نوع دعوت به تحریم نشست کشورهای عربی در لیبی را حمایت می‌کنیم، تأکید کرد: گرچه ما نمی‌خواهیم موضوع ربوده شدن امام موسی صدر و همراهانش را به دادگاه بین‌المللی بکشانیم.

وی ادامه داد: حتی به نبیه‌بری پیشنهاد شد که موضوع امام موسی صدر را می‌توان با دریافت مبالغی هنگفت فراموش کرد ولی آنان باید بدانند که ما رهبران و حتی کودکان خود را به میلیون‌ها دلار نمی‌فروشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین