کد خبر: ۱۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۵

اکرمی: تندورها گمان نکنند با حذف اصلاح‌طلبان مشکل حل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدرضا اکرمی، تصریح کرد: متاسفانه ما یک تعریف جامع از اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی در جامعه نداریم اما آنچه مسلم است این است که جریانات سیاسی چه اصلاح‌طلب و چه اصول‌گرا باید در پذیرش ولایت فقیه، قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) وجه مشترک داشته باشند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: این دو گروه با رعایت این اصول می‌توانند در مسائل مختلف در کشور با یکدیگر هماهنگ باشند هرچند اختلاف سلیقه‌های جزئی هم داشته باشند اما این موجب نمی‌شود یکی آن دیگری را حذف کند.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون اصلاح‌طلبان در کشور فعال هستند اما این فعالیت کمرنگ شده که باید خود اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه همچنان به نظام و ولایت‌فقیه معتقد هستند وارد حوزه فعالیت جدیدی شوند البته اصول‌گرایان هم باید از تندروی‌ها در قبال اصلاح‌طلبان خودداری کنند.

اکرمی گفت: در اینکه جریانات سیاسی باید در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی با هم هماهنگ باشند تردیدی نیست، آنچه مهم است این است که هر دو جریان مطرح سیاسی کشور تصمیم جدی برای حضور فعال و موثر در عرصه داشته باشند هر چند که هنوز اقدام عملی از جانب گروهها مشاهده نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: تندورها در جریان اصول‌گرایی گمان نکنند با حذف اصلاح‌طلبان مشکل حل می شود بلکه باید تلاش کنند تا درجهت جذب حداکثری و دفع حداقلی گام بردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین