کد خبر: ۱۰۷۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۵

زیباکلام: احمدی‌نژاد با رئیس‌جمهور آمریکا یا دیگر مقامات کاخ سفید، قطعا مذاکره خواهد کرد

احمدی‌نژاد توجه چندانی به رایزنی با دیگران ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صادق زیباکلام در رابطه با این موضوع که آیا احمدی‌نژاد پس از اظهارات علی لاریجانی مبنی‌بر اینکه هیچ‌کس حق مذاکره با آمریکایی‌ها را ندارد همچنان خواستار گفت‌و گو با مسئولان کاخ سفید پیرامون مدیریت مسائل جهانی خواهد بود، معتقد است: احمدی‌نژاد ظرف 5 سال گذشته نشان داده است که همواره مستقل عمل می‌کند و توجه چندانی به رایزنی با دیگران ندارد.

وی افزود: این رویه فکری زمانی جلوه‌گری می‌کند که افراد مورد‌نظر به لحاظ خط فکری نزدیکی به احمدی‌نژاد نداشته باشند که البته علی لاریجانی رئیس مجلس نیز شامل این افراد می‌شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ما در سال‌های گذشته شاهد بودیم که احمدی‌نژاد حتی در برابر مصوبات مجلس نیز با پافشاری بر رای خود از انجام خواسته نمایندگان سر باز می‌زد.

به گفته زیباکلام با توجه به مطالب مطرح شده به نظر می‌رسد اگر شرایط گفت‌و گو فراهم شود احمدی‌نژاد با رئیس‌جمهور آمریکا یا دیگر مقامات کاخ سفید قطعا مذاکره خواهد کرد.

وی افزود: اما نکته حائز اهمیت آن است که اگرچه اوباما در روزهای نخست روی کار آمدن خود مصر به گفت‌و گو با احمدی‌نژاد بود اما در شرایط فعلی تمایل چندانی برای انجام آن ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین