کد خبر: ۱۰۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹

انتقال بدنه وزارت راه قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بدالعلی صاحب‌محمدی با اشاره به آغاز مرحله اول خروج بدنه وزارت راه و ترابری از تهران، گفت: پیشنهادی را استاندار استان اصفهان برای استقرار وزارت راه و ترابری در اصفهان ارائه کرد که در سفر کارگروه ویژه انتقال زیر مجموعه‌های وزارت راه و ترابری به این استان علاوه بر بازدید از ساختمان‌های پیشنهادی، استقرار بدنه این وزارتخانه در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس کارگروه ویژه انتقال زیرمجموعه های وزارت راه و ترابری از تهران به دیگرشهرها از تائید ساختمان در نظر گرفته شده برای معاونت پژوهش، آموزش و تحقیقات وزارت راه و ترابری خبر داد و اعلام کرد: این معاونت به عنوان اولین معاونت وزارت راه و ترابری از تهران خارج می‌شود. 

صاحب محمدی در عین حال اعلام کرد: تمامی پژوهشکده‌ها و آموزشگاه‌های زیر مجموعه سازمانها و شرکت‌های وابسته به وزارت راه و ترابری (۱۱ پژوهشکده و آموزشگاه) به اصفهان منتقل خواهند شد.

وی درباره زمان انتقال معاونت پژوهش، آموزش و تحقیقات وزارت راه و ترابری به اصفهان تصریح کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم توسط استاندار اصفهان برای استقرار این معاونت در اصفهان و به محض انجام اقدامات مقدماتی، معاونت پژوهش، آموزش و تحقیقات وزارت راه به اصفهان خواهد رفت. در حال حاضر حکم انتقال تمامی این افراد صادر شده است، که از این تعداد برخی منتقل شده‌اند و بقیه این افراد در حال انجام مراحل انتقال هستند. 

رئیس کارگروه ویژه انتقال زیرمجموعه‌های وزارت راه و ترابری از تهران، ثبت نام اینترنتی برای متقاضیان خروج از تهران اشاره کرد و افزود: تعدادی از افراد ثبت نام شده پرسنل وزارت راه نبودند، از این رو وزارت راه و ترابری نمی‌تواند در مورد این افراد تصمیم‌گیری کند.

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور، شرکت فرودگاه‌های کشور و آزمایشگاه فنی و مکانیک از جمله شرکت‌هایی زیرمجموعه وزارت راه و ترابری هستند که باید تهران را ترک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین