کد خبر: ۱۰۷۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۳

نرم‌افزار جدید آموزشی، جایگزین کلاس‌های درس می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدتهاست که شاهد ورود لوح‌های فشرده آموزشی مربوط به انواع نرم‌افزارهای کاربردی مختلف در بازار هستیم، این نرم افزارهای آموزشی در انواع مختلف در بازار یافت می‌شوند که تنها برخی از آنها از کیفیت و استانداردهای آموزشی لازم برخوردارند و کاربران می‌توانند با تهیه آنها به راحتی نسبت به فراگیری نرم‌افزارهای مورد نظر خود اقدام کنند.

با توجه به هزینه بالای کلاس‌های آموزشی و زمان مورد نیاز جهت حضور در این کلاسها، نرم افزارهای آموزشی راه‌کار مناسبی برای کاربرانی هستند که فرصت حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند.

البته کم نیستند نرم افزارهای آموزشی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند که این امر ضرورت جمع‌آوری اطلاعات پیش از اقدام به تهیه این نرم‌افزارها را افزایش می‌دهد، از طرفی با توجه به سرمایه‌گذاری برخی از شرکت‌ها جهت تهیه این گونه نرم‌افزارهای مطلوب و استاندارد و همچنین قرار گرفتن این گونه نرم‌افزارها تحت قانون حمایت از حقوق ناشرین و البته قیمت مناسب آنها پسندیده است که از نسخه های اصلی این نرم استفاده شود.

نسخه‌های جدید نرم‌افزارهای آموزشی پرند که قرار است اوایل مهر ماه روانه بازار شود بر روی DVD و در سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته عرضه خواهند شد.

این موضوع باعث شده است تا این شرکت بتواند حجم مطالب آموزشی هر لوح فشرده را تا حد زیادی افزایش دهد.

البته در نسخه‌های جدید گرافیکی پوسته نرم افزار نیز جذاب‌تر و کاربردی‌تر از نسخه‌های پیشین طراحی شده است. یکی از اصلی‌ترین تغییرات سری جدید اضافه کردن Time Line درداخل درس‌ها است که باعث می‌شود مرور مجدد قسمت‌های دلخواه درس با سادگی بیشتری انجام پذیرد.

اما نکته مهم دیگر Sign شدن قفل نرم‌افزارمی‌باشد که به واسطه انجام این مهم اجرای دوره‌های متوسط و پیشرفته در سیستم عامل‌های 64 بیتی به راحتی و سادگی همان سیستم‌های 32 بیتی انجام می‌شود و دیگر هیچ‌گونه نیازی به انجام مراحل اضافی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین