کد خبر: ۱۰۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۷

پاسخ استقلالی‌ها به ادعای سیاوش اکبرپور: به تو احتیاج نداریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حرف‌های سیاوش اکبرپور استقلالی‌ها را آشفته کرد. 

سیاوش اکبرپور که تا همین فصل قبل در ترکیب استقلال می‌درخشید حالا با لباس استیل‌آذین در لیگ برتر حضور دارد. او که یکی از ستاره‌های از دست رفته استقلال در این فصل است مدعی شده استقلالی‌ها خواهان جذبش هستند: ««استقلالی‌ها خیلی وقت است که دوست دارند من دوباره به این تیم برگردم اما چون از استیل‌آذینی‌ها پول گرفته‌ام خودم را مدیون این تیم می‌دانم و به این تیم تعهد دارم و تابع نظر هدایتی و مهریزی هستم.»

اکبرپور در حالی این حرف را می‌زند که طبق قوانین سازمان لیگ، باشگاه‌ها نباید با بازیکنانی که در یک تیم حضور دارند، مستقیم وارد مذاکره شوند و تنها می‌توانند با باشگاه‌های آن‌ها مکاتبه کنند. البته مسئولان باشگاه استقلال این حرف اکبرپور را رد می‌کنند.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران می‌گوید: «چیزی که سیاوش اکبرپور گفته به هیچ‌وجه درست نیست و من تمایلی به جذب این بازیکن ندارم. تاکنون چند بار گفته‌ام که فعلا جابه‌جایی نخواهیم داشت و برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می‌شویم. فعلا به فکر بازی‌های باقی مانده در نیم فصل اول هستیم بنابراین هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و نه بازیکنی را به تیم معاوضه خواهیم کرد و نه بازیکنی به خدمت می‌گیریم.»

علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال هم صحبت‌های اکبرپور را رد می‌کند و می‌گوید: «بنده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در جریان ارایه چنین پیشنهادی به اکبرپور نیستم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین