کد خبر: ۱۰۷۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸

زن 78 ساله از جنگل‌های آلپ زنده پيدا شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زن78 ساله فرانسوی، كه از آلزایمر رنج می‌برد پس از یک هفته مفقودی، در یكی از جنگل‌های كوهستان آلپ، پیدا شد.

میشل ریوتون، 78 ساله كه در بیمارستانی در شهر «تونون لبن» در نزدیكی آلپ بستری شده به خبرنگاران گفت: دیگر كافی است، نمی‌خواهم هیچ جنگلی را ببینم، می‌خواهم به یك خانه‌ سالمندان بروم.

ریوتون گفت كه یادش می‌آید یكشنبه 29 اوت پس از ترك منزلش برای پیاده‌روی به جنگل رفته، سپس از یک گودال پایین افتاده و به خواب رفته است.

این زن فرانسوی در حالی كه ژاكت نازكی به تن داشت، 6 شب را در فضای باز جنگی به سر برد و در تمام این مدت به غیر از آب باران كه روی صورتش می‌ریخت و دو بیسكویت كه در جیب ژاكتش بود، چیزی دیگری برای خوردن نداشت.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، ریوتون ادامه داد: نترسیده بودم اما بیشتر به فكر فرزند و نوه‌ام بودم كه باعث نگرانی‌شان شده بودم. جستجوی دو روزه برای یافتن وی با هلی‌كوپتر بدون موفقیت پایان یافت.

دور دوم جستجو روز شنبه آغاز شد و تیم جستجو ریوتون را در حالی یافت كه روی تلی از برگ‌ها در گودالی در 700 متری خانه‌اش افتاده بود و از ورم دست‌ها و از دست دادن آب بدنش رنج می‌برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین