کد خبر: ۱۰۷۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۵

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های تبریز به نام کریم باقری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهردار تبریز گفت: کریم باقری معلم اخلاق عرصه ورزش است و باید جوانان این ورزشکار ر الگوی خود قرار دهند. 

شهردار کلانشهر تبریز با استقبال از ایده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی‌بر نامگذاری یکی از خیابان‌های تبریز به نام کریم باقری، با این پیشنهاد موافقت کرد.

علیرضا نوین در آئین تجلیل باشگاه تراکتورسازی تبریز از کریم باقری به عنوان بازیکن اخلاق دهه گذشته فوتبال ایران گفت: تلاش خواهد شد با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان های تبریز به نام کریم باقری به سرعت محقق شود.

وی همچنین گفت: در همایش سال گذشته "زنده نامان" که همه ساله به همت شهرداری تبریز برگزار می شود، کریم باقری به عنوان یکی از برگزیده های این همایش انتخاب و معرفی شد ولی به خاطر سفر، شرکت در این مراسم برای این بازیکن بااخلاق تبریزی ممکن نشد که در همین مراسم هدایا، لوح و تندیس مربوطه تحویل می شود.

شهردار تبریز گفت: کریم باقری معلم اخلاق عرصه ورزش است و باید جوانان این ورزشکار ر الگوی خود قرار دهند.

در ادامه این مراسم، محمدحسین جعفری ‌مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز هم طی سخنانی گفت: هدف از برگزاری برنامه تجلیل از کریم باقری گردهمایی همه افرادی بوده است که از سال های دور همراه این باشگاه بوده اند.

وی همراهی مردم در رسیدن تیم تراکتورسازی به هدف‌گذاری صورت گرفته مبنی‌بر حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را ضروری خواند و گفت: کمک همه هواداران‌، مسئولان و مردم در آسیایی کردن تیم فوتبال تراکتورسازی، وقوع این اتفاق را تسریع خواهد کرد.

در این مراسم از کریم باقری به عنوان بازیکن اخلاق دهه گذشته فوتبال ایران تجلیل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین