کد خبر: ۱۰۷۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰

کشتی‌ فرنگی ایران شاید چهارم شود

مهدی محمدی هم شکست خورد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهمدی محمدی در دور اول مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2010 روسیه شکست خورد، تا کشتی فرنگی ایران شانس نایب قهرمانی این مسابقات را از دست دهد. 

محمدی که در وزن 74 کیلوگرم کشتی ‌می‌گرفت، درمقابل الکساندر کازاکویچ از لیتوانی شکست خورد. او در تایم اول نتیجه را از دست داد. در دو دقیقه دوم به پیروزی رسید. اما در تایم سوم در حالی یک ثانیه به پایان وقت و برد او مانده بود، سالتو بارانداز شد. 

با توجه به این که کشتی‌گیر لیتوانی چهره مطرحی در این وزن نیست، بعید است که او به فینال برسد و محمدی شانس حضور در جدول بازنده‌ها را پیدا کند. 

ایران امیدوار بود با قهرمانی در این وزن بتواند نایب‌قهرمانی دوره قبل را تکرار کند. اما در شرایط فعلی ایران می‌تواند با 2 مدال طلا حمید سوریان و امیرعلی‌اکبری و دو امتیاز امید حاجی‌نوروزی، به چهارمی امیدوار باشد. 

در حال حاضر روسیه با 38 امتیاز اول است. کوبا و بلغارستان با 24 امیتاز در رده دوم قرار دارند. ایران هم با 22 امتیاز بعد از آنها جا گرفته است. ترکیه با 22 امتیاز و آذربایجان و کره با 20 امتیاز در رده‌های بعدی هستند. اگر کشتی‌گیران این 3 کشور امتیازی در وزن 74 کیلوگرم نگیرند، ایران می‌تواند چهارم شود. 

تیم کشتی فرنگی ایران برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به دو مدال طلا رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین