کد خبر: ۱۰۷۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما منصوب و اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام رمضان موسوی‌مقدم، به عنوان قائم‌مقام سیدعزت‌الله ضرغامی (رئیس سازمان صداوسیما) منصوب شد. 

موسوی‌مقدم که پیش از این معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما را به‌عهده داشت، با حکمی از سوی عزت‌الله ضرغامی به‌عنوان قائم‌مقام ریاست سازمان صداوسیما انتخاب شده است.

بنابراین گزارش، پیش از این علی دارابی قائم مقامی ریاست صداوسیما را به‌عهده داشت که با انتخاب او به‌عنوان معاونت سیما، این مسئولیت به موسوی‌مقدم سپرده شد.

پیش از این زنده‌یاد محمد هنردوست قائم مقام ریاست سازمان صداوسیما بود که در مهرماه سال ۸۶ به دلیل سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش فارس، از اشتری(قائم مقام معاون اداری و مالی صداوسیما)، طهماسبی (مدیر مرکز موسیقی و سرود صداوسیما) و بخشی‌زاده( رئیس مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما) به عنوان گزینه‌های احتمالی معاونت امور مجلس و استان‌های صداوسیما یاد می‌شود.

چندی پیش نیز، طی تصمیم و اقدامی ناگهانی رئیس سازمان صدا و سیما، مرتضی میرباقری از سمت معاونت آن سازمان برکنار و به جای وی علی دارابی با حفظ سمت قائم مقامی ریاست سازمان صداو سیما، معاون آن سازمان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین